ایجاد و نوسازی راکتور در شرکت کربن ایران، نشان‌دهنده دانش و توانمندی متخصصان این مجموعه است
ایجاد و نوسازی راکتور در شرکت کربن ایران، نشان‌دهنده دانش و توانمندی متخصصان این مجموعه است
مدیرعامل شرکت کربن ایران، افتتاح پروژه ایجاد و نوسازی راکتور در شرکت کربن ایران را در راستای توسعه و افزایش تولید برشمرد و گفت: با توجه به عدم کوره جایگزین در فاز یک کارخانه و ضرورت عدم توقف و رشد تولید، این پروژه به مدت ۳۸ روز توسط نیروهای متخصص شرکت راه اندازی شد.

به گزارش پایگاه خبری ترشیز خوان؛ به نقل از پایگاه خبری هنر قلم، حجت الله برامکی مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری صنایع پتروشیمی روز سه شنبه در آیین افتتاح کوره شماره چهار خط تولید واحد یک شرکت کربن ایران در اهواز اظهارکرد: اجرای این پروژه، نشان از توانمندی‌ جوانان و متخحصصان داخلی کشور است که در نوع خود ارزشمند و دستاورد بزرگی به شمار می‌رود.

وی نقش شرکت‌های داخلی در چرخه اقتصاد را از بزرگترین دستاوردهای این نظام دانست و افزود: ایجاد و نوسازی راکتور در شرکت کربن ایران، نشان‌دهنده دانش و توانمندی متخصصان این مجموعه است.

 

راه‌اندازی کوره چهار خط تولید واحد یک در مدت ۳۸ روز

 

حمزه کریمی مدیرعامل شرکت کربن ایران، افتتاح این پروژه را در راستای توسعه و افزایش تولید برشمرد و گفت: با توجه به عدم کوره جایگزین در فاز یک کارخانه و ضرورت عدم توقف و رشد تولید، این پروژه به مدت ۳۸ روز توسط نیروهای متخصص شرکت راه اندازی شد.

وی افزود: این طرح با استفاده از تجهیزات و مواد اولیه داخلی مجموعه و زحمات کارکنان توانمند شرکت کربن ایران، تنها با ۱۰ میلیارد ریال هزینه به بهره‌برداری رسید اما در صورت برون‌سپاری بیش از ۲۵۰ میلیارد ریال هزینه نیاز داشت.

مدیرعامل شرکت کربن ایران با بیان اینکه اضافه کردن راکتور چهارم با ملاحظات زیست محیطی انجام و برای شهروندان اهوازی هیچ مشکلی به وجود نخواهد آمد گفت: بحث فیلتراسیون و آلایندگی‌ هوا به صورت قوی در مجموعه شرکت کربن لحاظ شده و بیشتر از قبل ملاحظات زیست محیطی را رعایت می‌کنیم.

وی با اشاره به اقدامات لازم در زمینه طبقه‌بندی مشاغل و رفاهیات کارکنان افزود: همواره به دنبال افزایش خدمات رفاهی کارکنان هستیم تا از این طریق قدردان همت و تلاش‌ آنها باشیم.

در ادامه مدیرکل صنعت، معدن و تجارت خوزستان، حمایت از پروژه‌های با قابلیت افزایش تولید را از اولویت های این اداره کل دانست و گفت: از آنجا که دوام و بقای شرکت‌های بزرگ همچون کربن ایران، توسعه بازار جهانی است باید به بخش صادرات بیشتر توجه شود.

حمیدرضا فلاح افزود: با توجه به وجود سه اتاق بازرگانی در استان، به خوبی می توان از این ظرفیت برای بهبود وضعیت اقتصادی استان استفاده کرد.

فلاح گفت: همواره از شرکت‌های تولیدی مانند کربن ایران حمایت می شود و سعی می‌کنیم با برطرف کردن موانع، به رونق اقتصاد استان کمک کنیم.