برگزاری جشن کودکان رضوی در باغمزار کاشمر
برگزاری جشن کودکان رضوی در باغمزار کاشمر
همزمان با شب میلاد امام جانان حضرت رضا(ع)، جشن باشکوهی با حضور بیش از ۳۰۰ کودک زیر ۹ سال در رواق های امام زاده سید حمزه (ع) کاشمر (باغمزار) برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری ترشیز خوان؛ به نقل از سرویس فرهنگی و اجتماعی پایگاه ندای دانش: همزمان با شب میلاد امام جانان حضرت رضا(ع)، جشن باشکوهی در رواق های امام زاده سید حمزه (ع) کاشمر (باغمزار) برگزار شد. در حاشیه این مراسم، خدام افتخاری خواهر با همکاری تولیت آستانه مقدس و اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان کاشمر با اختصاص یکی از رواق های این امام زاده به بچه ها، جشنی شاد و متفاوت جهت کودکان رضوی زیر ۹ سال برگزار و شب عید خاطره انگیزی را برای این عزیزان رقم زدند.

این جشن باشکوه که با حضور بیش از ۳۰۰ کودک زیر ۹ سال در رواق آیینه و در کنار ضریح امام زاده سیدحمزه(ع) برگزار شد خدام خواهر از همه این عزیزان نونهال با هدایای متنوع استقبال نمودند.

این مراسم با اجرای برنامه های شاد و متنوع قرائت قرآن توسط یکی از نونهالان، صلوات خاصه ( همراه با توضیح مختصر  در رابطه با صلوات خاصه)،  آشنا کردن کودکان با زندگی امام رضا(ع)، اجرای سرود توسط گروه دختران خدام توسل، مسابقه، اهدای جوایز و مولودی خوانی توسط ذاکرین در محیطی کاملا شاد و بچه گانه بعد از نماز مغرب و عشاء برگزار شد.

در پایان مراسم حاضرین با تنقلات و شیرینی و هدایای فرهنگی بدرقه شدند.

خبرنگار: محمد حسن پیشداد