جهش عالی جمعیت هلال احمر در مدت کوتاه
جهش عالی جمعیت هلال احمر در مدت کوتاه
مشاور مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل خبر داد: جمعیت هلال احمر در مدت کوتاه جهش عالی داشته وشاهد افزایش ۳ برابری اعتبارات تملک و دارایی این جمعيت در یکسال بودیم.

به گزارش پایگاه خبری ترشیز خوان؛ به نقل از تایماز نیوز، مجتبی بابا پور ظهر ۱۲ اردیبهشت به مناسبت روز جهانی صلیب سرخ و هفته هلال احمر در نشست با خبرنگاران استان اردبیل با بیان این خبر افزود: سال ۱۴۰۱ سال پر افتخاری برای جمعیت هلال احمر استان بود و شاهد درخشش قابل توجهی در بحث امدادرسانی و خدمت رسانی به مردم بودیم.
وی افزود: در سال ۱۴۰۱ داوطلبان این جمعیت در امدادرسانی به زلزله‌زدگان خوی و کشور ترکیه مورد توجه اذحان عمومی بودند، تا جایی که رئیس جمهور ترکیه به‌خاطر ارائه خدمات امدادی به زلزله‌زدگان ترکیه تقدیر ویژه ای از این جمعیت به عمل آورد.

باباپور با اشاره به جهش خوب جمعیت هلال احمر در مدت کوتاه، از افرایش سه برابری اعتبارات و تملک دارایی جمعیت هلال احمر استان اردبیل در یکسال اخیر خبر داد.

تشریح برنامه های هفته هلال احمر در سال ۱۴۰۲

مشاور مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل در ادامه با اشار به برنامه‌های هفته هلال احمر در استان اردبیل، اظهار کرد: غبارروبی و عطر افشانی گلزار شهدا، شرکت در آیین عبادی_ سیاسی نماز جمعه، برگزاری همایش پیاده روی و کوهنوردی، برپایی ایستگاه سلامت در نقاط مختلف استان، برگزاری دوره های تربیت مربی و بازآموزی با حضور اساتید کشوری، تجلیل از مربیان، مشارکت موثر در همایش کشوری ۱۰۰ هزار نفری، تجلیل از امدادگران و عوامل امدادی و برگزاری انواع مانور در نقاط مختلف از جمله آن ها است.

باباپور همچنین برگزاری المپیاد استانی دادرس، فراخوان عضویت جهت جذب نیروی داوطلب جدید، اجرای طرح نیابت «دیدار با خانواده های معظم شهدا، ایثارگران و دیدار با سالمندان» ، اعزام کاروان سلامت به مناطق کمتر توسعه یافته و محروم و برگزاری انواع مسابقات ورزشی و دوره های آموزشی و درمانی را از دیگر برنامه های هفته گرامیداشت هلال احمر در استان اردبیل عنوان کرد.
لازم به ذکر می باشد در این نشست خبری معاون امور داوطلبان و معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان اردبیل نیز پاسخگویی سوالات خبرنگاران بودند.

منبع خبر : روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان اردبیل