دشمن هرگز دلسوز دختران، پسران، زنان و مردان ما نیست
دشمن هرگز دلسوز دختران، پسران، زنان و مردان ما نیست
امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: دشمن ما هرگز دلسوز دختران، پسران، زنان و مردان ما نیست. دشمن هرگز نگران مردم‌سالاری و حقوق بشر و چیزهایی که دائماً درباره آن حرف می‌زند، نه در ایران بلکه در هیچ کشوری نیست. دشمن به دنبال مطامع خاص خودش است و این واژه‌های دهن پرکن و ظاهر فریب تنها دستاویزی برای اهداف پلید دشمنان این آب و خاک است.

به گزارش پایگاه خبری ترشیز خوان؛ امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی در مراسم روز چهارم خرداد روز مقاومت و پایداری مردم دزفول، اظهارکرد: دشمن ما هرگز دلسوز دختران، پسران، زنان و مردان ما نیست. دشمن هرگز نگران مردم‌سالاری و حقوق بشر و چیزهایی که دائماً درباره آن حرف می‌زند، نه در ایران بلکه در هیچ کشوری نیست. دشمن به دنبال مطامع خاص خودش است و این واژه‌های دهن پرکن و ظاهر فریب تنها دستاویزی برای اهداف پلید دشمنان این آب و خاک است.

وی ادامه داد: در چند دهه اخیر دشمنان ما، نظام سلطه و در رأس آنها آمریکای جنایتکار در اجرای توطئه‌های نظامی، امنیتی و اجتماعی ناکام شدند و به نتیجه مطلوبی که به دنبال آن بودند، نرسیدند. البته مشکلاتی ایجاد کردند و آسیب‌هایی به ما وارد کردند اما به نتیجه‌ای که می‌خواستند نرسیدند. اما امروز به شکل دیگری در تلاش برای ضربه زدن به نظام و کشور و این ملت بزرگ و مقاوم هستند؛ خانواده از اهداف اصلی دشمنان انقلاب اسلامی است. در بسیاری از کشورهای غربی نظام خانواده از هم پاشیده و از بین رفته است و به همین دلیل مشکلات بسیار زیاد روحی و اجتماعی برای نسل امروز در غرب ایجاد شده است. دشمن بسیاری از کشورهای اسلامی را نیز با همین روش تهی کردن از فرهنگ دینی و ملی به سلطه درآورده‌ است و امروز با ترویج سبک زندگی غربی و تضعیف فرهنگ غنی ایرانی اسلامی درصدد انجام کار مشابه در ایران هستند.

فرمانده ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: تک‌تک افراد این ملت نسبت به این توطئه بسیار خطرناک باید هوشیار باشند. تهی کردن از آموزه‌های دینی و غیرت ملی و فرهنگ اسلامی ایرانی یکی از خطرناک‌ترین توطئه‌های دشمنان است. آن ها به دنبال نابودی کانون خانواده هستند و نابودی کانون خانواده به معنای نابودی ارزش‌های جامعه، نابودی غیرت اعم از غیرت ملی و ناموسی است.

وی خاطرنشان کرد: دشمن به دنبال این است که از این دامن‌ها، سلیمانی‌ها، مقاومت‌ها، واژه ایستادگی پرورش نیابد و معنا پیدا نکند. به دنبال این هستند که از این خانواده‌ها امثال شهید دوران‌ها، نیاکی‌ها، صیاد شیرازی‌ها و امثال شهدای بزرگواری که خوزستان را به این افتخار بزرگ رساندند و پرچم جمهوری اسلامی ایران را در جهان سرافراز کردند، پرورش پیدا نکند. پس هوشیار باشید.

موسوی افزود: اگر امروز می‌بینید که کسی به اشاره استکبار در گوشه‌ای از مرزهای عزیز کشور چند رزمنده دلیر ما را مظلومانه به شهادت می‌رساند، آن کسی هم که داخل کشور با مزد یا بدون مزد دفاع از کشور را تضعیف می‌کند، لبه دیگر تیغه قیچی است که استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جنایتکار برای این ملت به حرکت درآورده است.

وی بیان کرد: دعوا سر این است، ایرانی که با رهبری مقام معظم رهبری تمام آمال استکبار را به چالش کشانده و به زمین زده است، ایران سربلند نباشد. آن‌هایی که می‌دانند و مزد می‌گیرند خیانت به کشور نکنند و آنهایی هم که نمی‌دانند بدانند برای چه کسی شمشیر می‌زنند؟

فرمانده ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: به هم ریختن کانون خانواده، یعنی نابودی غیرت و مقاومت در برابر دشمن و در نهایت رفتن زیر سلطه بیگانگان. این زندانی که در بهمن ۵۷ از محبس نظام سلطه فرار کرد نباید برای آزادی‌خواهان و حق‌طلبان جهان الگو شود و این مهم‌ترین هدفی است که استکبار دنبال می‌کند اما به خواست خدا شده است.

وی افزود: پسندیده‌ترین مقاومت از دین خدا و ارزش‌های الهی، مقاومت مقابل استکبار، شیاطین و معاندی است و امروز نماد دشمنان دین و انسانیت، نظام سلطه به سرکردگی آمریکا مقابل نظام سلطه جبهه مقاومت است. آنچه نظام سلطه از طریق مافیای رسانه‌ای خود در قالب یک جنگ ترکیبی روی ذهن و زندگی ملت ایران اعمال می‌کند نیز خطرناک‌ترین اقدام علیه ما است و امروز ایستادگی و مقاومت در برابر آن با اتکاء به ارزش‌های دینی و ملی از لازم‌ترین و برجسته‌ترین نوع مقاومت  محسوب می‌شود.

فرمانده ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: ملت ایران؛ درس مقاومت دزفول و نتیجه عزت‌آفرین و افتخارآمیز آن الگویی است برای همه انسان‌هایی که عزت پایدار را بر خوشی‌های موقت ناشی از تسلیم ترجیح می‌دهند. حفظ استقلال، تمامیت ارضی و نظام جمهوری اسلامی ایران دستاورد خون شهدا و مقاومت است. آقایی، عزت، سربلندی و عظمت ملت ایران در جهان از اثرات خون شهدا و مقاومت است. پیشرفت‌های علمی و سرآمدی در بیشتر عرصه‌ها از جمله دفاعی، نتیجه خون شهدا و مقاومت محسوب می شود. اینکه پرچم پرافتخار ایران عزیز بر عرشه ناو تمام ایرانی دنا و مهران اقیانوس‌های جهان را درمی‌نوردد و دریادلان ما مردان اجرای اقدامات ناممکن می‌شوند را مدیون خون شهدای مقاومت هستیم. اینکه قدرت‌های ظاهری جهان در مقابل قدرت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران کلاه از سر برمی‌دارند این را نیز مدیون خون شهدا و مقاومت هستیم.

وی ادامه داد: حالا این ماییم که ایستاده و سرافراز در جبهه مقاومت هستیم. ما وارثان شهدای مقاومت در مقابل جنگ ترکیبی نظام سلطه به سرکردگی آمریکای جهان‌خوار هستیم که با رمز مقاومت و تمسک به سفارش مؤکد شهیدان یعنی ولایت، چالش‌های پیش رو و انواع امواج خطرناک فتنه را پشت سر خواهیم گذاشت و به یاری خدا اهداف گام دوم انقلاب محقق خواهد شد.

موسوی عنوان کرد: لازم می‌دانم در پایان سخنانم، مجاهدت رزمندگان غیور دوران دفاع مقدس و مقاومت مردم قهرمان دزفول را ارج نهم و یاد و نام امام راحل عظیم‌الشأن و همه شهدای گرانقدر انقلاب و دفاع مقدس و شهر دزفول و شهدای مدافع حرم، امنیت، سلامت و غیرت را گرامی بدارم. باید یاد قهرمانان تیزپرواز پایگاه چهارم شکاری دزفول را نیز گرامی بداریم.

  • منبع خبر : ایلنا