نخستین همایش هوایی هوانوردی به میزبانی کاشمر برگزار شد/ حضور ۱۳ فروند هواپیمای فوق سبک و ۲۶ خلبان
نخستین همایش هوایی هوانوردی به میزبانی کاشمر برگزار شد/ حضور ۱۳ فروند هواپیمای فوق سبک و ۲۶ خلبان
مسئول وسایل پرنده فوق سبک و بازرس ایمنی هوانوردی سازمان هواپیمایی کشور صبح امروز از برگزاری نخستین همایش هوایی هوانوردی خزر تا کویر به میزبانی اولین فرودگاه بخش خصوصی کشور در کاشمر خبر داد و گفت: 13 فروند هواپیمای فوق سبک و 26 خلبان آقا و خانم در این همایش با آمادگی کامل در این همایش حضور دارند.

به گزارش پایگاه خبری ترشیز خوان؛ نخستین همایش هوایی هوانوردی خزر تا کویر به میزبانی اولین فرودگاه بخش خصوصی کشور صبح امروز در کاشمر برگزار شد.

خلبان محمدرضا استادحسین، مسئول وسایل پرنده فوق سبک و بازرس ایمنی هوانوردی سازمان هواپیمایی کشور در جمع خبرنگاران در فرودگاه کاویان پرواز کاشمر گفت: تا کنون نمایش های هوایی در کشور، توسط تیم های خارجی انجام می شد اما همایش هوایی هوانوردی خزر تا کویر اولین نمایش هوایی است که توسط خلبانان ایرانی و با اسپانسری و میزبانی فرودگاه های داخلی انجام می شود.

مسئول وسایل پرنده فوق سبک و بازرس ایمنی هوانوردی سازمان هواپیمایی کشور افزود: ۱۳ فروند هواپیمای فوق سبک و ۲۶ خلبان آقا و خانم در این همایش با آمادگی کامل در این همایش حضور دارند.

وی بیان کرد: این نمایش عملیات هوایی از ۲۸ اردیهبشت از فرودگاه بیشه کلا آغاز شده و پس از عبور از آسمان شهرهای مختلف کشور در فرودگاه گلبهار برای استراحت، در فرودگاه کاشمر برای انجام سوختگیری و در پایان نیز در فرودگاه امام رضا(ع) مهریز یزد به عنوان پایان همایش فرود می آیند.

انتهای پیام/