هنرستان کشاورزی شبانه‌روزی ۲۵ آبان دشت آزادگان به بهره برداری رسید
هنرستان کشاورزی شبانه‌روزی ۲۵ آبان دشت آزادگان به بهره برداری رسید
هنرستان کشاورزی شبانه روزی ۲۵ آبان دشت آزادگان با مشارکت کمیته امداد امام خمینی (ره) و از محل کمک های خانواده خیر نیکوکار «انواری» افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری ترشیز خوان؛ به نقل از پایگاه خبری هنر قلم و به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان، آیین افتتاح هنرستان شبانه روزی ۲۵ آبان دشت آزادگان با حضور مجید عبداللهی معاون فنی و نظارت سازمان نوسازی مدارس کشور، حسین انواری عضو هیات امنای کمیته امداد امام خمینی (ره)، محمد سعیدی پور مدیرکل نوسازی مدارس استان خوزستان و جمعی از مسئولان کشوری و استانی برگزار شد.

عبداللهی در مراسم بهره برداری از هنرستان کشاورزی دشت آزادگان، اظهار کرد: بهره برداری از این هنرستان در راستای تکمیل پروژه های نیمه تمام، به عنوان سیاست محوری سازمان نوسازی مدارس کشور و منطبق بر خط مشی و سیاست های دولت سیزدهم است.

وی با اشاره به ظرفیت مناسب کشاورزی در استان خوزستان و شهرستان دشت آزادگان، ابراز امیدواری کرد: فعالیت این هنرستان بتواند ظرفیت خوبی را برای تربیت هنرجویان رشته های کشاورزی و در جهت توسعه مهارت آموزی و آموزش های فنی و حرفه ای که جزو تاکیدات مقام معظم رهبری و اسناد بالادستی است، فراهم کند.

در ادامه مدیرکل نوسازی مدارس استان خوزستان با اشاره به اینکه سال گذشته در دشت آزادگان ۳ مدرسه با ۱۰ کلاس درس تحویل شد، افزود: در حال حاضر نیز ۲۷ پروژه با ۱۱۹ کلاس درس در این شهرستان در حال اجراست که زیربنایی بالغ بر ۲۱ هزار متر مربع را شامل می شود.

وی تصریح کرد: با تکمیل و بهره برداری از این پروژه ها سرانه فضای آموزشی شهرستان دشت آزادگان از ۶.۴۷ مترمربع کنونی به ۷.۳ متر مربع خواهد رسید.

سعیدی پور در ادامه ضمن قدردانی از مشارکت کمیته امداد در امر مدرسه سازی، گفت: پروژه هنرستان کشاورزی ۲۵ آبان در زمینی به مساحت ۱۲ هزار و ۶۰۰ مترمربع و زیربنای ۵ هزار مترمربع با صرف اعتباری بالغ بر ۱۶ میلیارد تومان ساخته شده که ۸ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان آن سهم کمیته امداد است.