مجمع بسیجیان با جهاد تبیین برای تحقق مشارکت قوی در انتخابات تلاش کنند
مجمع بسیجیان با جهاد تبیین برای تحقق مشارکت قوی در انتخابات تلاش کنند
فرماندار کاشمر با اشاره به مهمترین رویداد سیاسی در ۱۱ اسفندماه گفت: ضرورت است کارگروه‌های مجمع بسیجیان در جهت جهاد تبیین برای تحقق مشارکت و حضور حداکثری در انتخابات تلاش کنند.

به گزارش پایگاه خبری ترشیز خوان؛ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کاشمر همراه با مدیر کارگروه‌های مجمع بسیجیان با فرماندار کاشمر دیدار و گفتگو کردند.

فرماندار شهرستان کاشمر در این نشست با اشاره به نقش تاثیرگذار تفکر و روحیه بسیجی از ابتدای انقلاب تاکنون گفت: تفکر و روحیه بسیجی همیشه در برحه های مختلف گره گشای کارها بوده و از این رو باید از ظرفیت بسیج و بسیجیان در راستای توسعه و پیشرفت شهرستان بهره گرفت.

حجت الله شریعتمداری بیان داشت: ضرورت است مجمع بسیجیان با استفاده از نظرات اساتید و دانشگاهیان و کارشناسان مربوطه، طرح های عملیاتی را در جهت رشد خانواده و پیشگیری و کاهش آسیب‌های اجتماعی و نیر در حوزه کشاورزی و  اصلاح الگوی کشت ارائه و اجرایی کند.

وی همچنین با اشاره به مهمترین رویداد سیاسی در ۱۱ اسفند انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: ضرورت است کارگروه‌های مجمع بسیجیان در جهت جهاد تبیین برای تحقق مشارکت و حضور حداکثری در انتخابات تلاش کنند.

در ادامه مدیران کارگروه‌های مجمع بسیجیان برنامه ها و اقدامات خود را گزارش دادند.