مراسم اختتامیه مسابقات فوتسال جام رمضان در کاشمر برگزار شد
مراسم اختتامیه مسابقات فوتسال جام رمضان در کاشمر برگزار شد
امروز مراسم اختتامیه مسابقات فوتسال جام رمضان ناحیه مقاومت بسیج کاشمر در سه رده نوجوانان و نهالان و نوباوه گان با همکاری اداره ورزش و جوانان شهرستان در محل سالن ورزشی 9 دی تربیت بدنی ناحیه برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری ترشیز خوان؛ امروز مسابقات فوتسال “جام رمضان” ترشیز با شرکت ۳۶ تیم برگزار شد که تیم باشگاه مقاومت کاشمر در سه رده سنی دارای تیم های مختلف بوده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کاشمر در حاشیه این رویداد ورزشی در گفتگو با خبرنگار بسیج، گفت: باشگاه‌های مقاومت برابر انتظارات فرمانده معظم کل قوا از سپاه و بسیج تشکیل شدند.

سرهنگ پاسدار حسین دهقانی افزود: این باشگاه‌ها با هدف اثرگذاری در صحنه‌های فرهنگی ورزشی و کشف استعدادهای بین نوجوانان و جوانان در حال فعالیت هستند که تیم فوتسال باشگاه‌ مقاومت این شهرستان در این مسابقات در سه رده سنی دارای تیم بوده و در سطح شهرستان فعالیت دارد.

سرهنگ دوم پاسدار ،محمد علی بهشتی، مسئول تربیت بدنی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کاشمر در ادامه در تکمیل خبر بیان داشت: مسابقات فوتسال جام رمضان این ناحیه در سه رده نوجوانان و نهالان و نوباوه گان با همکاری اداره ورزش و جوانان شهرستان کاشمر برگزار شد.

بهشتی اظهار کرد: در رده سنی نوجوانان تیم سپاهان الف اول و تیم تا روغنی رضا ( ابومسلم ) دوم و تیم شهدای قوژد به مقام سوم دست یافت و در رده سنی نونهالان تیم میعاد به مقام اول و تیم سپاهان دوم شد و تیم مقاومت به مقام سوم مفتخر شد.

وی ادامه داد: در رده سنی نوباوه گان نیز، تیم های میعاد و شهدای فروتقه و سپاهان به ترتیب عناوین اول تا سوم را به دست آوردند.

مسئول تربیت بدنی ناحیه مقاومت بسیج کاشمر بیان کرد: این مسابقات با حضور ۳۶ تیم از باشگاه های فوتسال شهرستان شهری و روستایی که ۱۴ تیم رده سنی نوباوه گان ؛ ۱۲ تیم رده سنی نونهالان و ۱۰ تیم رده سنی نوجوانان بوده از ابتدای ماه مبارک رمضان شروع و در روز بیست و نهم ماه مبارک رمضان پایان یافت.

وی گفت: مراسم اختتامیه مسابقات نیز با حضور کلیه تیم های فوتسال شرکت کننده و فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کاشمر و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه، حجت الاسلام چهکندی نژاد و رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان و داوران و عوامل اجرایی مسابقات در محل سالن ورزشی ۹دی تربیت بدنی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان برگزار و جوایز تندیس های عناوین برتر مسابقات به آنان اهدا شد.

بهشتی یادآورشد: به هر کدام از تیم های شرکت کننده در مسابقات یک عدد توپ توسط رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کاشمر اهدا شد.

خبرنگار/ محمد جعفرنژاد قوژدی