تسریع در بهره‌برداری از تصفیه خانه شهرک صنعتی کاشمر ضرورت است
تسریع در بهره‌برداری از تصفیه خانه شهرک صنعتی کاشمر ضرورت است
معاون وزیر صمت دستورات لازم را به مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی استان خراسان رضوی صادر و بر ضرورت تسریع در بهره‌برداری از تصفیه خانه شهرک صنعتی کاشمر تأکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری ترشیز خوان؛ امروز معاون وزیر صمت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران با حضور در فرمانداری کاشمر طی جلسه‌ایی با فرماندار شهرستان به اهم موضوعات مربوط به حوزه صنعت پرداختند.

در این جلسه که مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی خراسان رضوی نیز حضور داشت، مهندس فرشاد مقیمی گفت: با بهره برداری از فاز دوم شهرک صنعتی کاشمر بالغ بر ۱۱۵ واحد صنعتی و تولیدی امکان استقرار دارند،

معاون وزیر صمت بر رعایت موضوعات زیست محیطی تأکید کرد و بیان داشت: رعایت موضوعات زیست محیطی از الزامات شهرک های صنعتی است.

وی دستورات لازم را به مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی استان خراسان رضوی صادر و بر ضرورت تسریع در بهره‌برداری از تصفیه خانه شهرک صنعتی کاشمر تاکید کرد.

دکتر حجت اله شریعتمداری، فرماندار شهرستان کاشمر در این جلسه به اقدامات ارزنده و حمایت های مؤثری که در دولت سیزدهم در حوزه صنعت در شهرستان کاشمر صورت گرفته اشاره کرد و بیان داشت: حاصل این اقدامات افزایش تعداد واحد های تولیدی و افزایش اشتغال بوده است.

فرماندار شهرستان کاشمر با اشاره به اشتغال چهار هزار نفر در حوزه صنعت گفت: تسریع در آماده سازی فاز دوم شهرک صنعتی کاشمر ضرورت و مورد تأکید ما است و اکنون عملیات آماده سازی آن در زمینی بالغ بر ۹۵ هکتار در دست اقدام است،

شریعتمداری بیان کرد: تکمیل و بهره برداری از تصفیه خانه فاز یک شهرک صنعتی که بالغ بر ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد در راستای کاهش آلودگی های زیست محیطی بسیار موثر است.

وی تسریع در احداث پست اختصاصی برق شهرک صنعتی کاشمر را به عنوان یک ضرورت تأکید کرد و یادآور شد: این مهم موجب حل مشکل تامین انرژی برق واحدهای صنعتی می‌شود.