کاشمر در تولید خوراک دام و طیور موفق به کسب رتبه دوم کشوری شد
کاشمر در تولید خوراک دام و طیور موفق به کسب رتبه دوم کشوری شد
رئیس شبکه دامپزشکی کاشمر از کسب رتبه دوم کشوری در رتبه بندی انجمن کارخانجات دام و طیور در سامانه بازارگاه خبر داد و گفت: نزدیک به 700 تن در روز ظرفیت تولید کارخانه خوراک دام و طیور کاشمر است.

دکتر سعید خانزاده در گفت‌و‌گو با خبرنگار ترشیز خوان؛ از کسب رتبه دوم کشوری در رتبه بندی انجمن کارخانجات دام و طیور در سامانه بازارگاه خبر داد.

رئیس شبکه دامپزشکی کاشمر ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: پس از صنعت نفت، بخش دام و طیور بزرگترین صنعت در کشور است و نظارتهای کارشناسی دامپزشکی در این صنعت نقش بسزایی در حوزه تأمین امنیت غذایی دارد.

وی افزود: نظارت بر عملکرد واحدهای زنجیره تولید و ارزآوری به سبب صادرات محصولات به خارج از کشور بسیار مؤثر واقع شده، بطوری که در سال جاری منجر به صادرات بیش از ۳۰۰ تن تخم مرغ از این شهرستان به کشورهای هم جوار شده است.

خانزاده گفت: در بهمن ماه ۱۴۰۲ از سوی انجمن کارخانجات دام و طیور کشور رتبه بندی کارخانه ها در عرضه خوراک طیور از سامانه بازارگاه اعلام شد و خوشبختانه کارخانه خوراک دام و طیور کاشمر توانست با عرضه بخشی از میزان تولید خود در سامانه بازارگاه رتبه دوم کشوری را به دست آورد.

این مقام مسئول ضمن تبریک نیمه شعبان و میلاد منجی عالم بشریت بیان کرد: جا دارد این موفقیت را در آستانه این روز عزیز به پرسنل زحمت کش آن مجموعه تبریک عرض نموده و اظهار امیدواری کرد گام های توأم با ترقی بیشتری را طی کنیم و شاهد موفقیت های روزافزون این مجموعه باشیم.

رئیس شبکه دامپزشکی کاشمر تصریح کرد: این کارخانه یکی از بزرگترین کارخانجات تولید خوراک دام و طیور شرق کشور و با ظرفیت نزدیک به ۷۰۰ تن در روز است و با بهره گیری از نیروهای متخصص و مجرب و همچنین بکارگیری برترین تکنولوژی های روز دنیا بوسیله تجهیز آزمایشگاه کنترل کیفی خود به تجهیزات و ابزارهای دقیق شرایط تولید محصولاتی با کیفیت بالا را فراهم نموده است.

وی یادآور شد: کارخانه خوراک دام و طیور کاشمر به مشتریان، اطمینان خاطری دائمی از تولید مستمر محصولات با کیفیت را می دهد.

انتهای پیام/