روز قدس، روز معرفی دشمن اصلی اسلام و قرآن است
روز قدس، روز معرفی دشمن اصلی اسلام و قرآن است
امام جمعه موقت کاشمر گفت: روز قدس روز معرفی دشمن اصلی اسلام و قرآن است و به فرموده مقام معظم رهبری امروز کشورهای غیر اسلامی هم به میدان آمدند و فریاد ظلم ستیزی سر دادند.

به گزارش پایگاه خبری ترشیز خوان؛ حجت‌الاسلام علی احدی، امام جمعه موقت کاشمر خطبه دوم نماز جمعه امروز همزمان با روز جهانی قدس را با نام و یاد شهیدان سید مرتضی آوینی، آیت الله سید محمد باقر صدر و خواهرشان بنت الهدی صدر و دیگر شهدا که در آستانه سالگرد شهادتشان نیز هستیم مزین کرد.

امام جمعه موقت کاشمر گفت: آیت الله سید محمد باقر صدر نابقه بودند و هم اکنون بعد از چهل سال از شهادت ایشان کتاب‌هایی که نوشته‌اند در حوزه علمیه به عنوان کتاب درسی تدریس می‌شود.

وی افزود: شهید سید مرتضی آوینی زمان شناس بود و می‌دانست باید چه بکند و امیر سپهبد علی صیاد شیرازی رضوان الله علیه یکی از بزرگان قم در مورد ایشان فرموده بود: صیاد یک پارچه نور است. سعی کنید مثل صیاد باشید.

حجت‌الاسلام احدی یاد شهدای حادثه تروریستی دمشق  و شهدای نیروی انتظامی را گرامی داشت و با بیان اینکه خداوند بر عظمت‌شان بی‌افزاید و توفیق  انتقام قاطع صحیح و به موقع را به ملت ایران عنایت فرماید گفت: روز قدس روز معرفی دشمن اصلی اسلام و قرآن است.

وی بیان کرد: رهبر انقلاب فرمودند هم در کشور های اسلامی و هم در سایر کشور ها خواهید دید که مردم آزاده دنیا فراتر از اسلام از مردم مظلوم غزه حمایت می‌کنند.

امام جمعه موقت کاشمر ادامه داد: روز قدس روز اسلام است. روز مسلمین است. امروز مردم شریف منطقه ترشیز با شکوه تمام در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت کردند و مخصوصا جوان ها و نوجوان هابا سرود ها و نوشته ها و نقاشی‌های خود ظلم رژیم غاصب اسرائیل را فریاد زدند.

وی یادآور شد: که هفتاد سال است که رژیم غاصب و کودک کش صهیونیسم ستم می‌کنند؛ هفتاد سال است که انواع جنایت ها را انجام می‌دهند و اسم حیوان هم برای این کودک کشان حیف است.

خبرنگار: زهرا تنها