ضرورت امروز جامعه، ترویج اندیشه‌های شهید مطهری (ره) است
ضرورت امروز جامعه، ترویج اندیشه‌های شهید مطهری (ره) است
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کاشمر گفت: امروز ضرورت است بیش از گذشته تفکر و اندیشه شهید مطهری (ره) را در بدنه جامعه ترویج کنیم؛ برگزاری کنگره 1220 شهید منطقه ترشیز که همراهی اصحاب رسانه را انتظار داریم در همین راستا است.

به گزارش پایگاه خبری ترشیز خوان؛ ظهر امروز به گرامیداشت یاد و نام معلم و استاد شهید مرتضی مطهری (ره) و بزرگداشت مقام معلم و هفته عقیدتی سیاسی نشست خبری با حضور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان برگزار شد.

سرهنگ حسین دهقانی در این نشست خبری با گرامیداشت یاد و نام استاد شهید مطهری (ره) گفت: هفته بزرگداشت مقام معلم و هفته عقیدتی سیاسی از ۱۲ اردیبهشت ماه شروع و تا ۱۸ اردیبهشت ادامه دارد و ترویج اندیشه های شهید در بدنه جامعه جزو اولویت برنامه‌ها است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کاشمر افزود: از این فرصت برای ترویج بیشتر تفکر اندیشه های امامین انقلاب و تفکر شهید مطهری (ره) که در راستای حفظ ارزشهای انقلاب است استفاده کنیم.

دهقانی با بیان اینکه رسانه، صدای مردم است و قطعا در این مسیر می‌تواند به خوبی نقش ایفا کند خاطرنشان کرد: یکی از دلایل مهمی که توانستیم هشت سال جنگ تحمیلی را با موفقیت پشت سر بگذاریم، پررنگ بودن نقش مردم بوده است و در جنگ ترکیبی دشمن هم ضرورت است که از ظرفیت بسیج و اقشار مختلف مردمی استفاده کنیم.

وی یادآور شد: سال ۱۴۰۳، سالی است که به حول و قوه الهی قرار است کنگره بزرگداشت ۱۲۲۰ شهید منطقه ترشیز در شهرستان برگزار شود بنابراین از اصحاب رسانه انتظار داریم فعالیت‌های فرهنگی خود را حول محور شهدا بیش از گذشته پررنگ کنند و یاریگر خادمین شهدا باشند.

خبرنگار و سردبیر: حوریه صادقی زیرک آباد