خنثی کردن فتنه دشمنان برای دوقطبی سازی مستلزم هوشیاری و جهاد تبیین است
خنثی کردن فتنه دشمنان برای دوقطبی سازی مستلزم هوشیاری و جهاد تبیین است
امام جمعه موقت کاشمر گفت: باید هوشیار باشیم تا در دام تفرقه افکنی و دوقطبی سازی دشمنان اسلام گرفتار نشویم و با جهاد تبیین و آگاه سازی مردم بویژه قشر جوان و نوجوان فتنه های دشمن را نقش بر آب کنیم.

به گزارش پایگاه خبری ترشیز خوان؛ حجت الاسلام علی محمدی، امام جمعه موقت کاشمر در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان که در محل سالن اجتماعات امامزاده سید حمزه (ع) برگزار شد اظهار داشت: با توجه به فتنه هایی که وجود دارد، بی تفاوت بودن در برابر اغتشاشات اخیر معنایی ندارد و نباید سکوت کرد.

امام جمعه موقت کاشمر با تاکید بر اتحاد و یکپارچگی گفت: باید از مامورانی که در تامین امنیت جامعه حرکت می کنند حمایت کنیم و نیروهای حزب اللهی و ولایتی اتحاد بیشتری داشته باشند تا دشمن نتواند سوء استفاده کند.

وی بیان داشت: امام راحل (ره) به ما آموزش و تعلیم دادند که مسلمانان نباید در برابر استکبار جهانی ساکت باشند و مقام معظم رهبری نیز راه و مکتب امام حسین (ع) را ادامه می دهند و ما پیرو ولایت فقیه هستیم و در برابر مستکبران ساکت نمی نشینیم.

حجت الاسلام  محمدی افزود: باید هوشیار باشیم تا در دام تفرقه افکنی و دوقطبی سازی دشمنان اسلام گرفتار نشویم و با آگاه سازی مردم بویژه قشر جوان و نوجوان فتنه ای دشمن را نقش بر آب کنیم.

وی در ادامه با اشاره به دو موفقیت بزرگ در جبهه مقاومت گفت: حزب الله لبنان در مقابله با صهیونیستی ها بدون جنگ یک موفقیت بزرگ در کف دریا کسب کردند و در منطقه ای که گاز و نفت بود اسرائیل به دنبال این بود که با حفاری گاز و نفت لبنان را برای خود به غارت ببرد و سید حسن نصرالله با هشدار خود باعث عقب نشینی اسرائیل شد.

امام جمعه موقت کاشمر ادامه داد: یک سال است که عراق دچار بحران است و نمی تواند رئیس جمهور و نخست وزیر تعیین کنند که خوشبختانه در این مدت نیز رئیس جمهور و نخست وزیر عراق همسو با جریان مقاومت تعیین شد.

وی با اشاره به رسوایی فتنه گران و آشوبگران بیان داشت: ملت هوشیار ایران با پیروی از قرآن کریم و با ولایت پذیری خود با دشمنان اسلام همراهی نکردند و مثل همیشه باعث یأس منافقان و دشمنان نظام شدند.

حجت الاسلام محمدی با تاکید بر جهاد تبیین افزود: بیشتر افرادی که به کف خیابون آمدند نوجوانان و جوانانی هستند که ناخواسته فریب دشمنان و جاسوسان را خوردند لذا اساتید و معلمان بار سنگینی در حوزه تعلیم و تربیت بعد از سه سال تعطیلی مدارس و دانشگاهها به علت کرونا بر عهده دارند.

وی با بیان اینکه جهاد تبیین باید در دانشگاهها و مدارس با جدیت بیشتری دنبال شود یادآور شد: همه ما نسبت به حفظ انقلاب و ادامه راه شهدایمان مسئول هستیم و همانطور که شهدای ما راه اسلام و انقلاب را ادامه دادند ما هم امروز با ولایت پذیری و جهاد تبیین راهشان را ادامه می‌دهیم.

انتهای پیام/