سرقت در تهران، كشف در كاشمر
سرقت در تهران، كشف در كاشمر
فرمانده انتظامی شهرستان كاشمر از كشف 14 دستگاه موتورسيكلت سرقتی خبر داد و گفت: موتورسيكلت‌های مکشوفه در تهران سرقت و در كاشمر كشف شدند.

فرمانده انتظامي شهرستان كاشمر درگفت‌و‌گو با خبرنگار پایگاه خبری ترشیز خوان؛ از كشف ۱۴ دستگاه موتورسيكلت سرقتي خبر داد و گفت: موتورسيكلت‌های مکشوفه در تهران سرقت و در كاشمر كشف شدند.

سرهنگ حسن مشهدي افزود: در پی وقوع چند فقره سرقت موتورسيكلت در استان تهران و اطلاع كارآگاهان پليس آگاهي از این که متهم موتورسیکلت های سرقتی را به شهرستان كاشمر منتقل کرده و به چند مالخر جهت فروش تحويل داده شده اند، پیگیری موضوع در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

وي تصریح كرد: کارآگاهان پليس آگاهي كاشمر با اشراف اطلاعاتی ۱۰ مالخر را در اين زمینه شناسايي و با هماهنگي مقام قضايي آن ها را دستگير و در ادامه در بازرسی از انبارهاي متهمان تعداد ۱۴ دستگاه موتورسيكلت آپاچي، پالس و ان اس را کشف کردند.

فرمانده انتظامي شهرستان كاشمر در پایان ضمن اشاره به این که مالخران دستگیرشده به مراجع قضائی معرفی شدند، توصيه كرد: شهروندان هشدارها و آموزش هاي پليس را جدي گرفته و در صورت برخورد با هرگونه مورد مشکوک مراتب را از طریق تلفن ۱۱۰ در ميان بگذارند و پليس را در تامين امنيت جامعه ياري كنند.تلفن ۱۹۷ آماده دریافت انتقادات بیشنهادات و شکایت شهروندان از عملکرد پلیس می باشد

خبرنگار: حوریه صادقی زیرک آباد

انتهای پیام/