ورود شهروندان کاشمری به آرامستان و پارک های سطح شهرستان ممنوع شد
ورود شهروندان کاشمری به آرامستان و پارک های سطح شهرستان ممنوع شد
با مصوبه جدید ستاد کرونای شهرستان کاشمر، ورود شهروندان به آرامستان و پارک های سطح شهرستان ممنوع شد.

به گزارش پایگاه خبری ترشیزخوان؛ مهدی هاشمی مسئول روابط عمومی شهرداری شهر کاشمر با اشاره به مصوبات جلسه ستاد کرونا کاشمر گفت: طبق تصمیمات و مصوبات جدید ستاد کرونا شهرستان کاشمر با توجه به شیوع بسیار گسترده این ویروس در شهرستان ورود شهروندان به بهشت بقیع و استفاده از وسایل بازی پارک های سطح شهر ممنوع است.

وی با اشاره به تعطیل بودن جمعه بازار شهر کاشمر تا اطلاع ثانوی گفت: همچنین برای اجرایی شدن تصمیمات ستاد کرونا، از ورود افراد بدون ماسک به بازار گلها واقع در خیابان امام خمینی ۱ جلوگیری خواهد شد.

مسئول روابط عمومی شهرداری شهر کاشمر در خصوص مصوبات جلسه ستاد کرونا کاشمر گفت: شهرداری کاشمر برای پیشگیری از شیوع بیشتر ویروس کرونا در شهرستان، سعی بر اجرای دقیق، کامل و به موقع مصوبات ستاد پیشگیری از کرونا کاشمر دارد.

هاشمی در پایان گفت: با توجه به وضعیت بحرانی شهرستان کاشمر در رابطه با شیوع ویروس کرونا از مردم در خواست داریم تا حد امکان از حضور در اجتماعات،پاساژ و مکان های شلوغ خودداری کنند و در صورت ضرور فقط با استفاده از ماسک از منازل خارج شوند.

شهرستان کاشمر از لحاظ شیوع ویروس کرونا در سطح بحرانی قرار گرفته است به طوری که آمار فوت و بیماران در چندروز گذشته به شدت در حال افزایش است.

  • منبع خبر : خبرگزاری ایلنا