برنامه ریزی ستاد دهه مبارک فجر بردسکن قابل تقدیر است/ ۶۰ درصد اعتبارات در مناطق روستایی و عشایری هزینه شده
برنامه ریزی ستاد دهه مبارک فجر بردسکن قابل تقدیر است/ ۶۰ درصد اعتبارات در مناطق روستایی و عشایری هزینه شده
امام جمعه شهرستان بردسکن از دست اندرکاران ستاد دهه مبارک فجر در برنامه ریزی بسیار خوب و افتتاح پروژه ها تقدیر کرد و گفت: به یمن این ایام، 39 طرح با اعتبار 55 میلیارد تومان مورد بهره برداری قرار گرفت که 60 درصد این اعتبارات در مناطق روستایی و عشایری هزینه شده است.

به گزارش پایگاه خبری ترشیز خوان؛ حجت الاسلام علی اصغر امینی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته، ۲۴ بهمن از دست اندرکاران ستاد دهه مبارک فجر در برنامه ریزی بسیار خوب و افتتاح پروژه ها در طول این دهه تقدیر کرد و گفت: به یمن این ایام ۳۹ طرح با اعتبار ۵۵ میلیارد تومان مورد بهره برداری قرار گرفت که ۶۰ درصد این اعتبارات در مناطق روستایی و عشایری هزینه شده است.

امام جمعه شهرستان بردسکن برق رسانی به روستای چشمه سفید از مناطق عشایری بردسکن، افتتاح بزرگترین کارخانه تمام اتوماتیک تولید محصولات بتنی شهرداری بردسکن که در سطح استان بی نظیر است و افتتاح کتابخانه عمومی خیرساز مرحوم حاج غلامرضا داوودی که توسط فرزند این مرحوم جانباز محمد حسین داوودی احداث شده است را از مهمترین پروژه‌ها در این دهه عنوان کرد.

وی افزود: تنها کارخانه تولید بتنی شهرداری بردسکن بیش از پنج میلیارد تومان اعتبار داشته است که جای تقدیر و تشکر از شهرداری و شورای اسلامی شهر است.

امام جمعه بردسکن گفت: تمام توطئه های دشمنان اعم از محاصره اقتصادی و تهدیدات نظامی هیچ تاثیری بر اراده مستحکم مردم و بر صف متحد آنان نخواهند داشت و مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه علی رغم وجود ویروس منحوس کرونا که به صورت خودرویی و موتوری برگزار شد به دشمنان اعلام کردند که مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی در حفاظت و حراست از انقلاب هرگز اراده آنان تضعیف نخواهند شد و از راه خود برنخواهند گشت.

وی ادامه داد: امسال نیز مانند ۴۲ سال گذشته مردم آگاه ایران به میدان آمدند و فریاد عزت و آزادی خود را فریاد زدند تا به گوش جهانیان و کشورهای مستکبر جهان برسانند که در اوج سختی‌ها نیز مردانه پای این انقلاب ایستاده‌اند و برای این انقلاب تا آخرین نفس از خودگذشتگی و فداکاری می‌کنند.

حجت‌الاسلام امینی حضور تیم فوتبال شهرداری بردسکن را در مسابقات جام حذفی کشور را تبریک گفت و بیان کرد: هرکجا که جوانان حضور پیدا کرده اند حماسه ساز شده اند و می طلبد متولیان فرهنگی مشارکت جوانان و نوجوانان را در برنامه های فرهنگی و دینی و مذهبی بیشتر کنند.

وی خواستار تشکیل کمیته ای با محوریت جوانان در شهرستان شد و گفت: برخی از نهادها از جمله سپاه حوزه علمیه و قرارگاه جهادی بقیۀ الله در حوزه کمک رسانی به خانواده های محروم و نیازمند گام های خوبی را برداشته اند که امیداست این اقدامات استمرار داشته باشد.

امام جمعه بردسکن با توجه به موج چهارم ویروس کرونا از خانواده ها خواست دستورالعمل های بهداشتی را رعایت کنند و حداقل از ماسک استفاده کنند و از هر گونه دورهمی خانوادگی و دیگر اجتماعات به جد پرهیز کنند تا وضعیت شهرستان را به رنگ سفید تبدیل کنیم.

وی ضمن تأکید بر رعایت حجاب اسلامی در اماکن عمومی به فضیلت ماه رجب اشاره کرد و یادآور شد: ماه رجب بهار خودسازی و معنویت است  و در این ماه به تلاوت قرآن، ادعیه، نماز های ماه رجب و استغفار بسیار سفارش شده است.

خبرنگار: حوریه صادقی زیرک آباد

انتهای پیام/