نوجوانان باید به عرصه دفاع مقدس وارد شوند
نوجوانان باید به عرصه دفاع مقدس وارد شوند
نویسنده کتاب های دفاع مقدس گفت:نوجوانان مهره اصلی در پیروزی انقلاب به ویژه هشت سال دفاع مقدس بودند هم اکنون نیز نوجوانان می توانند با هنر و ظرفیت فضای مجازی شهدا را در ذهن مردم زنده کنند.

به گزارش پایگاه خبری ترشیزخوان؛ مجتبی صاحب زمانی نویسنده کتاب های دفاع مقدس  گفت: تقریبا ۳ سال است که در حوضه خبرنگاری فعالیت می کنم و از شدت علاقه ام به قلم و نوشتن به نویسندگی روی آوردم که کتابی به عنوان بوسه ماندگار از شهید مهدی باقری نوشته ام که در مراحل چاپ قرار دارد.

وی ادامه داد: نوشتن زندگی شهدا عنایتی از سوی پروردگار می خواهد به همین دلیل خوشحال هستم که در این مسیر قرار گرفته ام و خواهم کوشید که شهدای دانش اموز را به مردم معرفی کنم تا شهیدان از ذهن مردم فراموش نشوند.

صاحب زمانی گفت: شهدا معجزه های زیادی را در زندگی من به وجود آورده اند چراکه شهیدان زنده هستند و مانند فرشته ای مواظب ما هستند وفقط باید دست دوستیشان را قبول کنیم بعد معجزه ها را با چشمانمان مشاهده کنیم چراکه شهدا زنده هستند.

وی گفت: به دلیل اینکه توانسته ام در این سن رمانی را در عرصه دفاع مقدس بنویسم به برنامه تلویزیونی دهه هشتادیا در شبکه ۳ دعوت شدم و تا می توانستم شهدا در ذهن مردم زنده کردم

وی تاکید کرد: کتاب های دفاع مقدس حکم راهنما را برای ما دارند که ما بتوانیم با مطالعه طرز زندگی آنها کمبود هایمان را پر کنیم و مسیر رسیدن به سعادت را هموارتر سازیم از مردم خواهشمندم که از مطالعه کتاب های دفاع مقدس غافل نشوند به خصوص کودکان و نوجوانان که قلب هایشان بوی بهشتی می دهد.

صاحب زمانی گفت: نوجوانان نقش مهمی در پیروزی انقلاب به ویژه هشت سال دفاع مقدس داشته اند هم اکنون نیز نوجوانان از ظرفیت فضای مجازی بهره کافی را ببرند و شهدا را به مردم معرفی کنند.

خبرنگار : مجتبی صاحب زمانی

  • نویسنده : مجتبی صاحب زمانی