تردد بیش از ۶۹ هزار وسیله نقلیه از پایانه مرزی بیله سوار 
تردد بیش از ۶۹ هزار وسیله نقلیه از پایانه مرزی بیله سوار 
مدیر پایانه مرزی بیله سوار گفت:۶۹ هزار و ۱۴۷ وسیله نقلیه ائم از پر و خالی در ۶ ماهه گذشته از پایانه مرزی بیله سوار تردد کرده اند.

به  گزارش پایگاه خبری ترشیز خوان؛ به نقل از  تایماز نیوز، ،لطف اله بابایی در بازدید از پایانه مرزی بیله سوار گفت:از این میزان ۳۹ هزار و۵۴۲ دستگاه وارد و ۲۹ هزار و۶۰۵ دستگاه نیز خارج شده است.

وی با اشاره به اینکه در مدت مشابه سال گذشته ۴۵ هزار و ۹۷۱ دستگاه از مرز بیله سوار تردد کرده بودند افزود:در ۶ ماهه امسال افزایش ۵۰ در صدی را در تردد وسیله نقلیه شاهد هستیم.

مدیر پایانه مرزی بیله سوار تردد ۶۸ هزار و ۱۹۶ دستگاه کامیون را در ۶ ماهه گذشته از پایانه مرزی بیله سوار یادآور شدو اظهار داشت:از این تعداد بیش از ۳۹ هزار دستگاه وارد و ۲۹ هزار و ۱۳۲ دستگاه نیز خارج شده است.

بابایی در ۶ ماهه گذشته  از افزایش ۲۲۳ درصدی تردد وسیله نقلیه  اتوبوس در پایانه مرزی بیله سوار خبرداد و خاطرنشان شد: در این مدت ۹۲۸ دستگاه از مرز تردد کرده اند که در۶ ماهه سال گذشته این رقم ۲۸۷ دستگاه بود.

وی در مدت یاد شده تعداد اتوبوس های ورودی به مرز را  ۴۶۴ دستگاه و اتوبوس های خروجی را نیز ۴۶۴ دستگاه برشمرد و تصریح کرد:از ۴۶۴ دستگاه اتوبوس ورودی به مرز بیله سوار ۲۱۱ دستگاه  ایرانی و۲۵۳ دستگاه اتوبوس نیز آذری می باشد.

مدیر پایانه مرزی بیله سوار با بیان اینکه در ۶ ماهه گذشته ۲۳ دستگاه سواری از پایانه مرزی بیله سوار تردد کرده اند گفت:از این تعدااد ۱۴ دستگاه از مرز وارد و ۹ دستگاه نیز از مرز خارج شده اند.

بابایی افزود:در تردد وسیله نقلیه سواری نیز نسبت به مدت مشابه سال گذشته که ۱ دستگاه بود امسال افزایش ۲۲۰۰ درصدی را شاهد هستیم.

 

 پایانه مرزی بیله سوار

  • منبع خبر : پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از اردبیل