همه ما مأمور به ادای تکلیف و وظیفه ‏ایم نه مأمور به نتیجه
همه ما مأمور به ادای تکلیف و وظیفه ‏ایم نه مأمور به نتیجه
ملت ما تا آن روز که احساس کرد که توان و تکلیف جنگ دارد به وظیفه خود عمل کرد و خوشا به حال آنان که تا لحظه آخر هم تردید نکردند، آن ساعتی هم که مصلحت بقای انقلاب را در قبول قطعنامه دید و گردن نهاد، باز به وظیفه خود عمل کرده است، آیا از اینکه به وظیفه خود عمل کرده است نگران باشد؟!

به گزارش پایگاه خبری ترشیز خوان؛ فرموده امام خمینی (ره) در تاریخ ۱۳۶۷/۳/۱۲ است که: «تا من هستم نخواهم گذاشت حکومت به دست لیبرال‌ها بیفتد… تا من هستم دست ایادی آمریکا و شوروی را در تمام زمینه‌ها کوتاه می‌کنم.»

به عبارتی تا به برکت ولایت و ولایتمداری، انقلاب زنده است و پویا، حکومت به دست لیبرال‌ها و ایادی آمریکا نخواهد افتاد.

راستی مگر فراموش کرده‏ ایم که ما برای ادای تکلیف جنگیده‌‏ایم و نتیجه فرع آن بوده است. ملت ما تا آن روز که احساس کرد که توان و تکلیف جنگ دارد به وظیفه خود عمل نمود. و خوشا به حال آنان که تا لحظه آخر هم تردید ننمودند، آن ساعتی هم که مصلحت بقای انقلاب را در قبول قطعنامه دید و گردن نهاد، باز به وظیفه خود عمل کرده است، آیا از اینکه به وظیفه خود عمل کرده است نگران باشد؟!

نباید برای رضایت چند لیبرال خود فروخته در اظهار نظرها و ابراز عقیده ‏ها به گونه ‏ای غلط عمل کنیم که حزب اللَّه عزیز احساس کند جمهوری اسلامی دارد از مواضع اصولی‏ اش عدول می‏‌کند. تحلیل این مطلب که جمهوری اسلامی ایران چیزی به دست نیاورده و یا ناموفق بوده است، آیا جز به سستی نظام و سلب اعتماد مردم منجر نمی‏‌شود؟! تأخیر در رسیدن به همه اهداف دلیل نمی‏‌شود که ما از اصول خود عدول کنیم. همه ما مأمور به ادای تکلیف و وظیفه ‏ایم نه مأمور به نتیجه.

  • نویسنده : حسین یوسفی