برگزاری جشنواره محیط زیستی” بذر تا نهال و شهر پاک ” در شهرستان مرزی آستارا
برگزاری جشنواره محیط زیستی” بذر تا نهال و شهر پاک ” در شهرستان مرزی آستارا
سرپرست اداره حفاظت محیط زیست آستارا از برگزاری جشنواره محیط زیستی” بذر تا نهال و شهر پاک” در راستای طرح مسیر سبز _ایران پاک در این شهرستان مرزی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری ترشیز خوان؛ به نقل از پایگاه خبری گیل فام، محمدرضا سلامی ریک اظهار داشت اولین جشنواره بذر تا نهال و شهر پاک با موضوع حفاظت از آب و خاک و مدیریت پسماند با حضور بیش از ۲۰۰۰ نفر از شهروندان و دانش آموزان علاقمند به محیط زیست برگزار شد .

وی افزود این جشنواره در راستای طرح «مسیر سبز _ ایران پاک » و با هدف ترویج فرهنگ حفظ محیط‌زیست ، آشنایی دانش آموزان و شهروندان  با مفاهیم مدیریت پسماند ، مشارکت در طرح تفکیک زباله از مبداء در طرح گردشگری سفیر امید آستارا برگزار گردید.
سرپرست اداره محیط‌زیست آستارا در ادامه خاطر نشان کرد آشنایی دانش آموزان با مفاهیم محیط زیست ، اجرای مسابقه ،طنز و موسیقی، همچنین برگزاری نمایشگاه نقاشی‌ کلاژ طبیعی از فعالیت های این ویژه برنامه بود. این جشنواره در روز جمعه ۱۵ اردیبهشت با همکاری اداره حفاظت محیط زیست و اداره منابع طبیعی و آبخیزداری ، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شماره ۲ و آموزش و پرورش شهرستان آستارا و با مشارکت و سرمایه گذاری شرکت امیران پاک ایرانیان بر گزار گردید.

روابط عمومی و امور رسانه حفاظت محیط زیست گیلان

بابک خاصه خان