اجرای موفق ۳۹۱ طرح اشتغالزایی در کاشمر و کوهسرخ/ کسب رتبه نخست استان
اجرای موفق ۳۹۱ طرح اشتغالزایی در کاشمر و کوهسرخ/ کسب رتبه نخست استان
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کاشمر با اشاره به توزیع 300 بسته معیشتی بین نیازمندان روستای فرح آباد به ارزش 60 میلیون تومان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 391 طرح اشتغالزایی در شهرستان کاشمر و کوهسرخ اجرایی شده و موفق به کسب رتبه نخست استان شدیم.

به گزارش ترشیز خوان؛ چهارشنبه ۱۰ دی ماه به همت و هم افزایی کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان کاشمر و مرکز نیکوکاری حضرت ولی عصر (عج) روستای فرح آباد (با نام محلی قلعه بالا) و همزمان با گرامیداشت ایام فاطمیه و پاسداشت یاد و خاطره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، ۳۰۰ بسته معیشتی آماده توزیع بین خانواده های نیازمند روستا شد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کاشمر در این مراسم که در محل تکیه ابوالفضلی (ع) روستا برگزار شد گفت: خوشبختانه ۱۹ مرکز نیکوکاری فعال در  شهرستان کاشمر و کوهسرخ داریم و  تصمیم داریم بیستمین مرکز نیکوکاری را در حوزه بهداشت و درمان در شهرستان کاشمر راه اندازی کنیم.

آرامیان بیان داشت: با هم افزایی کمیته امداد کاشمر و مراکز نیکوکاری شهرستان از ابتدای شیوع کرونا تا کنون مبلغ ۷۶۰ میلیون در قالب کمکهای معیشتی بین نیازمندان توزیع شده و این سومین مرحله از کمک های معیشتی است که در روستای فرح آباد با مشارکت خیرین برگزار می شود.

وی افزود: تا کنون با مشارکت خیرین ۸۰ هزار غذای گرم و ۱۲ هزار ماسک بین خانواده های نیازمند روستا توزیع شده و از ابتدای شیوع ویروس کرونا، حدود ۳۰۰ میلیون تومان هم کمک های مردمی در این روستا جمع آوری شده که با نظارت علیرضا شبان، مسئول مرکز نیکوکاری ولی عصر (عج) فرح آباد برای نیازمندان و ایتام هزینه شده است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کاشمر گفت: ارزش این ۳۰۰ بسته معیشتی ۶۰ میلیون تومان است که با کمک حوزه مقاومت بسیج قمر بنی هاشم (ع) سپاه و اداره اوقاف و امور خیریه کاشمر و شورای اسلامی و هیئت های مذهبی روستا و هم افزایی کمیته امداد شهرستان و مرکز نیکوکاری و پشتیبانی خیرین انجام شده است.

وی با اشاره به اهمیت اشتغال و خودکفایی یادآور شد: از ابتدای از ابتدای سال جاری تاکنون ۳۹۱ طرح اشتغالزایی در شهرستان کاشمر و کوهسرخ اجرایی شده و موفق به کسب رتبه نخست جذب تسهیلات در هشت ماهه اول سال جاری در سطح استان شدیم.

در پایان مراسم با حضور مسئولین ( جانشین فرمانده سپاه کاشمر، فرمانده حوزه مقاومت بسیج قمر بنی هاشم، بخشدار بخش مرکزی، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه، نماینده شهردار  و نیروی انتظامی، شورای اسلامی روستا و دیگر مسئولین) از خیرین تشکر و لوح تقدیر اهداء شد و رئیس کمیته امداد کاشمر از تلاش جهادی علیرضا شبان، مسئول مرکز نیکوکاری ولی عصر روستای فرح آباد که از سال ۹۲ یاور نیازمندان و اهالی روستا است تشکر و قدردانی کرد.

خبرنگار: حوریه صادقی زیرک آباد

انتهای پیام/