۹۲۶ نفر واجد شرایط برای بهره مندی از نهضت ملی مسکن در بیله سوار
۹۲۶ نفر واجد شرایط برای بهره مندی از نهضت ملی مسکن در بیله سوار
مدیرکل بنیاد مسکن استان اردبیل گفت: 926 نفر در شهرستان مرزی بیله سوار متقاضی واجد شرایط طرح نهضت ملی مسکن هستند.

به گزارش پایگاه خبری ترشیز خوان؛ به نقل از تایماز نیوزحامد کیخسروی در جریان بازدید استاندار اردبیل از پروژه ۲۴۰ واحدی نهضت ملی مسکن بیله سوار اظهار کرد: مجموع ثبت نام کنندگان طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان بیله سوار یک هزار و ۸۱۳ نفر بودند که از این تعداد ۹۲۶ نفر واجد شرایط تشخیص داده شدند.
وی خاطرنشان کرد: از این تعداد ۳۸۴ نفر به تائید نهایی رسیدند و تعداد واریزکنندگان مبلغ اولیه نیز ۲۰۴ نفر هستند.
مدیرکل بنیاد مسکن استان اردبیل در مورد آخرین وضعیت پیشرفت فیزیکی پروژه ۲۴۰ واحدی مسکن ملی مسکن بیله سوار گفت: این پروژه در زمینی به مساحت ۱۶ هزار مترمربع و در ۱۲ بلوک ۲۰ واحدی در حال اجراست.
کیخسروی بیان کرد: بلوک اول و دوم این پروژه در مرحله اجرای سقف و ستون چهار طبقه، بلوک سه در مرحله اجرای فنداسیون، سقف و ستون طبقه همکف قرار دارد.
وی افزود: بلوک چهار در مرحله اجرای فنداسیون، ستون و دیوار برشی طبقه همکف، بلوک پنج در مرحله اجرای فنداسیون و بلوک ۶ نیز در مرحله خاکبرداری است.
مدیرکل بنیاد مسکن استان اردبیل اظهار کرد: استاندار اردبیل در بازدید از این پروژه رضایت خود را از استقبال متقاضیان از طرح نهضت ملی مسکن اعلام کرد تا بنیاد مسکن به عنوان متولی اصلی پروژه در اجرای آن تسریع کند.
کیخسروی خاطرنشان کرد: در همه شهرهای استان به غیر از اردبیل بنیاد مسکن متولی نهضت ملی مسکن است و طرح های شروع شده با سرعت در فصل کاری در حال انجام است که امیدواریم بخشی از این طرح ها امسال به سرانجام رسیده و شاهد بهره برداری از آنها باشیم.