۴۴ آزاده در شهرستان بردسکن داریم/ آزادگان عزت نظام هستند
۴۴ آزاده در شهرستان بردسکن داریم/ آزادگان عزت نظام هستند
امام جمعه بردسکن ضمن گرامیداشت 26 مردادماه گفت: 44 آزاده سرافراز در شهرستان داریم که بیش از 69 هزار روز از بهترین دوران عمر خود را در اردوگاه‌های رژیم بعث عراق سپری کردند؛ این عزیزان حقیقتا آبرو و عزت نظام هستند و باید همواره مورد تکریم قرار بگیرند.

به گزارش پایگاه خبری ترشیز خوان؛ حجت الاسلام علی اصغر امینی، در خطبه های نماز جمعه این هفته گفت: این مجلس یک مجلس انقلابی، جوان و پرشور است و نباید در رای اعتماد وزراء مباحث حزبی و سیاسی را مدنظر قرار دهند بلکه به تخصص و کارآمدی افراد نگاه کنند.

امام جمعه شهرستان بردسکن افزود: متاسفانه برخی از مدیران ۵۰ درصد توان خود را صرف حفظ میز مدیریتش و ۴۰ درصد وقتش را برای ارتقاء پست مدیریتی و تنها ۱۰ درصد وقتش را خدمت به مردم اختصاص می دهد.

وی ضمن تسلیت ایام عزاداری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالحسین (ع) ضمن تأکید بر رعایت دستورالعمل های بهداشتی از مبلغین خواست در منابر خود به تبیین مکتب امام حسین (ع) بپردازند چرا که مکتب امام حسین (ع) و عاشورای حسینی و موضوع مهدویت مکتب ساز است ولی متاسفانه این مهم دست خوش دو جریان انحرافی قرار گرفته است که می طلبد روحانیان به جای مقتل به تبیین مکتب انسان ساز حضرت اباعبدالحسین (ع) بپردازند.

حجت‌الاسلام امینی وی با بیان اینکه یکی از عوامل قیام امام حسین (ع) مبحث امر به معروف نهی از منکر است از نیکوکار بردسکنی مقیم کشور آلمان که ۴۰۰ میلیون ریال به تکمیل تجهیزات بخش مراقبت های ویژه کودکان بیمارستان ولی عصر اختصاص داد تقدیر کرد و از دیگر خیران خواست کمک های خود را در این حوزه بیشتر سوق دهند.

وی تعهد ستاد عتبات عالیات این شهرستان را برای ساخت اماکن متبرکه در کربلا و نجف را ۴۰۰ میلیون تومان اعلام کرد و گفت: با توجه به جمعیت ۸۰ هزار نفری بردسکن سهم هر بردسکنی در این تعهد تنها ۵ هزار تومان است که امید است این مهم نیز در ایام ماه محرم تحقق پیدا کند.

امام جمعه بردسکن از زحمات و خدمات چهار ساله دکتر عاقلتر مدیر شبکه بهداشت و درمان دراین شهرستان تقدیر کرد و گفت: حقیقتا وی در مدتی که مسئولیت شبکه بهداشت و درمان شهرستان را داشت کارهای ماندگاری را انجام داد و از دکتر رضا نژاد مدیر جدید شبکه بهداشت و درمان شهرستان می خواهیم کارهای ناتمام را پیگیری تا شهرستان در حوزه بهداشت و درمان ارتقاء پیدا کند.

حجت الاسلام امینی با اشاره به حوادث اخیر در شهرستان از دادستان بردسکن خواست با اراذل و اوباش و کسانی که باعث جریحه دار شدن احساسات مردم و مخل امنیت و سلامت می شوند قاطعانه برخورد شود.

وی همچنین با گرامیداشت ۲۶ مردادماه سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی ایران در سال ۶۹ گفت: شهرستان بردسکن ۴۴ آزاده سرافراز دارد که بیش از ۶۹ هزار روز بهترین دوران عمر خود را در اردوگاههای بعثی عراق سپری کردند و این عزیزان حقیقتا آبرو و عزت نظام هستند و باید همواره مورد تکریم قرار بگیرند.

خبرنگار: حوریه صادقی زیرک آباد

انتهای پیام/