حماسه ۹ دی ریشه‌های فتنه و دست‌های خیانتکار فتنه گران را برملا کرد
حماسه ۹ دی ریشه‌های فتنه و دست‌های خیانتکار فتنه گران را برملا کرد
معاونت فرهنگی، اجتماعی و زیارت استانداری خراسان رضوی گفت: اگر برای برخی سیاسیون سخت است که از فتنه سخن بگویند، چون روشنگری و یوم‌الله باشکوه ۹ دی توسط مردم برگزار و ریشه‌های فتنه و دست‌های خیانتکار فتنه گران برملا می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری ترشیز خوان؛ حجت‌الاسلام حجت گنابادی نژاد در همایش نهم دیماه که در سالن اجتماعات آستان مقدس امامزاده سید حمزه(ع) کاشمر برگزار شد، اظهار داشت: نهم دیماه سال ۱۳۸۸ فتح الفتوح و پیروزی بزرگی بود که با بصیرت جامع ایمانی ایران اسلامی یک فتنه بسیار عظیم و گسترده‌ای در هم شکست.

وی ادامه داد: جنس فتنه سال ۸۸ از پیچیده‌ترین فتنه‌هایی بود که استکبار جهانی و عوامل داخلی دست به دست هم دادند تا ملت ایران را زمین‌گیر کنند و خواستگاه ارزش‌های دینی، انقلابی و آرمان‌های مردمی ما را برای خواسته‌ها، اولویت‌ها و منافع استکبار جهانی قرار دهند.

معاون استانداری خراسان رضوی با بیان اینکه شناخت فتنه‌های معاصر ریشه در فتنه‌های تاریخ اسلام دارد، ابراز داشت: وقتی حق با باطل با هم آمیخته شود از آیات قرآن، انقلاب و امام سخن می‌گویند ولی عزت ایران اسلامی را باور ندارد، آنها اهل جهاد و مقاومت نیستند و دل در گرو آمریکا دارند.

وی یادآور شد: این افراد در کارنامه خودشان به دنبال منافع انقلاب و سفره‌های انقلاب بودند در صورتی که برخی از آنها حتی برای انقلاب سیلی هم نخوردند، کسانی هستند که وقتی تریبون و فرصت به دست آوردند تیشه به ریشه ارزش‌ها، منافع ایران و مردم زدند.

حجت الاسلام گنابادی نژاد با اشاره به اینکه حسادت، جهل و دنیازدگی از عواملی هستند که موجب پیدایش فتنه می‌شود، به پیامدهای فتنه اشاره کرد و گفت: فتنه میوه تلخ بدعت‌هاست، به همین دلیل نه تنها برخی حاضر نیستند در خصوص فتنه سخن بگویند بلکه برخی سیاسیون وقتی در خصوص فتنه صحبت می‌کنیم ناراحت می‌شوند.

وی بیان داشت: برخی سیاسیون برایشان سخت است که از فتنه سخن بگویند، چون روشنگری و یوم‌الله باشکوه ۹ دی توسط مردم اتفاق می‌افتد و ریشه‌های فتنه و دست‌های خیانت‌کار فتنه گران برملا می‌شود.

معاون استاندار خراسان رضوی با اشاره به اینکه بدون شک مردم با خط مقاومت، بصیرت و دیانت همان‌گونه که خیانت‌کاران را از صفحه روزگار محو کردند به زودی جشن بزرگ فروپاشی و نابودی امریکا را هم برگزار می‌کنند، افزود: روزی که امام راحل فرمودند به زودی کمونیست را باید در موزه تاریخ جستجو کرد بسیاری از سیاسیون حتی انقلابی‌ها هم معنی آن را نفهمیدند، اما امروز چرخه فروپاشی آمریکا از فروپاشی کمونیست سرعتش بالاتر می‌رود.

وی همچنین اغتشاشات امسال را ادامه همان فتنه‌های سال ۱۳۸۸ دانست و گفت: برای آنها حقوق زن مهم نیست، فقط به دنبال کشف حجاب بودند.

حجت الاسلام گنابادی نژاد اظهار داشت: هرچند دشمنان به دنبال کشف حجاب بودند اما به رغم اینکه ۵۰ درصد جمعیت خراسان رضوی را بانوان تشکیل می‌دهند به هدفشان نرسیدند، آنها فکر می‌کردند با آوردن نوجوانان به عنوان یک جامعه بزرگ گسترده و پرهیجان تنور تظاهرات و اغتشاشات دیگر خاموش شدنی نیست.