افتتاح یا آغاز عملیات ساخت ۸۶ پروژه در کاشمر/احداث باند دوم محور کاشمر به شادمهر از سرعت خوبی برخوردار است
افتتاح یا آغاز عملیات ساخت ۸۶ پروژه در کاشمر/احداث باند دوم محور کاشمر به شادمهر از سرعت خوبی برخوردار است
فرماندار شهرستان کاشمر گفت: بهره‌برداری از بزرگترین بلوک زایمانی شرق کشور، آغاز به کار نخستین مرکز ناباروری سطح ۲ کشور ، صدور ۸۲ جواز صنعتی و صدور پروانه تاسیس نیروگاه ۱۰۰ مگابایتی از اهم خدمات دولت سیزدهم در ترشیز است.

به گزارش پایگاه خبری ترشیز خوان؛ در نخستین روز از هفته دولت، فرماندار کاشمر همراه با دیگر مسئولین شهرستان،  گلزار شهدای امامزاده سید حمزه (ع) را عطرافشانی کردند و یاد شهیدان رجایی و باهنر را گرامی داشتند.

نشست خبری فرماندار با اصحاب رسانه، در ادامه این برنامه در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد. حجت‌الله شریعتمداری در این نشست خبری با بیان اینکه دولت به قشر محروم بویژه روستائیان نگاه ویژه‌ایی دارد گزارشی مختصر و مفید از خدمات دولت سیزدهم ارائه داد که در ذیل آمده است:

در سال جاری، ۸۶ پروژه در حوزه‌های عمرانی، کشاورزی، خدماتی، فرهنگی و ورزشی با اعتباری بالغ بر ۱۰۴ میلیارد تومان افتتاح و یا عملیات ساخت آن آغاز می‌شود

بهره‌برداری از بزرگترین بلوک زایمانی شرق کشور با اعتبار ۲۰۰ میلیارد ریال

ارتقای دانشکده پرستاری کاشمر به دانشکده علوم پزشکی

آغاز به کار نخستین مرکز ناباروری سطح ۲ کشور در کاشمر

فعالیت ۴ واحد تولیدی با سرمایه گذاری بخش خصوصی

صدور پروانه تاسیس نیروگاه ۱۰۰ مگابایتی با ۴ هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری بخش خصوصی

صدور ۸۲ جواز صنعتی در سطح شهرستان

ایجاد ۵۷۰ شغل در حوزه مشاغل خرد وخانگی

احیای ۵ رشته قنات، احداث چندین واحد دامداری، گلخانه ای و سردخانه ای

اختصاص ۲۳۴ هکتار از اراضی دولت در کاشمر برای ساخت ۸ هزار واحد مسکونی

فرماندار کاشمر در پاسخ به سؤال یکی از خبرنگاران مبنی بر بهره برداری و افتتاح پنج کیلومتر از جاده کاشمر به سه راهی شادمهر که وعده استاندار خراسان رضوی در هفته دولت سال جاری بود، گفت: با توجه به اینکه در طرح اولیه، عبور احشام، پیش بینی نشده بود به خواست استاندار خراسان رضوی، بازنگری مجدد نقشه در دستور کار قرار گرفته است تا کشاورزان و دامدارن دغدغه‌ایی در این خصوص نداشته باشند.

نماینده عالی دولت افزود: زیرگذر بهاریه با اعتبار ۲ میلیارد تومانی در دست احداث است و در حال حاضر پروژه از سرعت خوبی برخوردار است و بر اساس دستور معاونت عمرانی استاندار خراسان پیگیری‌ها و نظارت لازم در خصوص پروژه انجام می‌شود.

در ادامه این جلسه بخشداران بخش مرکزی، فرح دشت و شهرداران کاشمر و فرگ قلعه گزارشی از اقدامات انجام شده طی یک سال گذشته و سال جاری و نیز پروژه های قابل افتتاح و بهره برداری در هفته دولت ارائه دادند.

خبرنگار: حوریه صادقی زیرک آباد

انتهای پیام/