بیش از ۸۵ درصد داوطلبین حوزه انتخابیه ترشیز بزرگ تأیید صلاحیت شدند/ رقابت سختی را پیش بینی می‌کنیم
بیش از ۸۵ درصد داوطلبین حوزه انتخابیه ترشیز بزرگ تأیید صلاحیت شدند/ رقابت سختی را پیش بینی می‌کنیم
فرماندار کاشمر گفت: با تایید صلاحیت بیش از 85 درصدی داوطلبین انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه ترشیز بزرگ (کاشمر، بردسکن، خلیل آباد و کوهسرخ)، رقابت سخت و نفس‌ گیری را پیش بینی می‌کنیم. 

دکتر حجت الله شریعتمداری در گفت‌و‌گو با خبرنگار ترشیز خوان؛ از تایید صلاحیت بالغ بر ۸۵ درصد از داوطلبان دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه کاشمر، بردسکن، خلیل آباد و کوهسرخ خبر داد.

فرماندار شهرستان کاشمر با اعلام این خبر افزود: هیات اجرایی انتخابات فرآیند بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات را برابر مفاد قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی از تاریخ چهارم تا هجدهم آبان ماه انجام داد.

رئیس هیات اجرایی مرکز حوزه انتخابیه کاشمر، بردسکن، خلیل آباد و کوهسرخ بیان داشت: هیات اجرایی، اهتمام جدی و  ویژه ای برای عمل به تکالیف قانونی و تطبیق شرایط داوطلبین با مفاد قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی از خود نشان داد؛ بنحوی که در مورد هر یک از داوطلبان در جلسات متعدد، ساعت ها بحث، گفتگو و تبادل نظر صورت گرفت.

شریعتمداری گفت: آن دسته از داوطلبان محترمی که صلاحیت آنان در هیات اجرایی تایید نشده و یا احراز نگردیده از روز شنبه مورخ بیستم آبان ماه به مدت چهار روز فرصت دارند تا شکایات خود را به هیات نظارت بر انتخابات استان خراسان رضوی تسلیم کنند.

وی با بیان اینکه رقابت سخت و نفس گیری را پیش بینی می‌کنیم تصریح کرد: از تعداد ۷۶ نفر داوطلب قطعی انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه های انتخابیه کاشمر، بردسکن، خلیل آباد و کوهسرخ طی فرآیند رسیدگی هیات اجرایی، تعداد ۶۴ نفر تایید صلاحیت شدند.

شریعتمداری ادامه داد: از تعداد ۷۶ نفر داوطلب، ۵ پنج نفر نیز عدم احراز و صرفا شش نفر صلاحیت شان در این مرحله تأیید نشده و یک نفر از داوطلبان هم، قبل از بررسی صلاحیت ها، انصراف خود را به وزارت کشور تسلیم کرده بود.

رئیس هیات اجرایی مرکز حوزه انتخابیه کاشمر، بردسکن، خلیل آباد و کوهسرخ ضمن تأکید بر مشارکت حداکثری در انتخابات آتی یادآور شد: با تایید صلاحیت بیش از ۸۵ درصدی داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه ترشیز بزرگ، رقابت سخت و نفس گیری را پیش بینی می‌کنیم.

انتهای پیام/