اهداء ۵۶ سری جهیزیه به نوعروسان کاشمر/ یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان هزینه شده است
اهداء ۵۶ سری جهیزیه به نوعروسان کاشمر/ یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان هزینه شده است
فرمانده سپاه کاشمر از اهداء 56 سری جهیزیه به نوعروسان کاشمری خبر داد و گفت: ارزش هر سری جهیزیه 25 میلیون تومان است که با همکاری کمیته امداد و بهزیستی شهرستان مبلغ یک میلیارد و 400 میلیون تومان هزینه شده است.

سرهنگ پاسدار علی یعقوبیان در گفت‌و‌گو با خبرنگار ترشیزخوان؛ از اهداء ۵۶ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند شهرستان کاشمر خبر داد و اظهار داشت: جایگاه خانواده در اسلام، جایگاه ویژه و والایی است و همه موظف هستیم در راستای تشکیل و حفظ و تحکیم خانواده اقدامات لازم را انجام دهیم.

فرمانده سپاه شهرستان کاشمر گفت: به فرموده مقام معظم رهبری ارزش زن و خانواده برای کشور، جزو مسائل درجه یک است و ما هم پیرو فرمایش ایشان، تسهیل امر ازدواج جوانان را در اولویت برنامه‌های خود قرار دادیم و خوشبختانه نهادهای زیادی اعم از مردمی و غیرمردمی در این جهت فعال هستند که نشان از ولایتمداری و  آگاهی و بصیرت مردم دارد.

وی در پاسخ به خبرنگار ما در خصوص ارزش هر سری جهیزیه بیان داشت:  ارزش هر سری جهیزیه ۲۵ میلیون تومان است و شامل ۹  قلم جنس اعم از اجاق گاز، لباس شویی دو قلو، جارو برقی، دو عدد فرش شش متری، سرویس قابلمه، سرویس آرکوپال، پتوی دو نفره، پنکه سه کاره و اتو بخار که همه  تولید داخلی است.

یعقوبیان ادامه داد: اهداء ۵۶ سری جهیزیه به ۵۶ نوعروس شهرستان کاشمر اقدام خداپسندانه‌ایی است که ۲۴ سری آن به نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد و ۱۴ سری جهیزیه به نوعروسان تحت پوشش بهزیستی و ۱۴ سری جهیزیه به نوعروسان بسیجی نیازمندی اهداء شد که  تحت پوشش هیچ نهادی نیستند.

وی در پایان گفت‌و‌گو یادآور شد: علاوه بر همکاری سپاه پاسداران، کمیته امداد و بهزیستی هم همراهی لازم را در برگزاری دومین مرحله اهداء جهیزیه داشتند و امید داریم که بتوانیم تا پایان سال دو مرحله دیگر اهداء جهیزیه داشته باشیم.

خبرنگار: حوریه صادقی زیرک آباد

انتهای پیام/