افتتاح ۵۴ پروژه در هفته دولت/ ۱۵۰ هزار نفر از مزایای آن بهره‌مند می‌شوند
افتتاح ۵۴ پروژه در هفته دولت/ ۱۵۰ هزار نفر از مزایای آن بهره‌مند می‌شوند
فرماندار کاشمر در نخستین روز از هفته‌ی دولت طی یک جلسه خبری از افتتاح ۵۴ پروژه با هزینه‌کرد  ۳۰ میلیارد و ۱۶۷ میلیون تومان با مشارکت خیرین خبر داد و گفت: از این تعداد  ۲۶ پروژه روستایی و ۲۸ پروژه مربوط به نقاط شهری است که با بهره‌برداری از این طرح‌ها ۱۵۰ هزار نفر از مزایای آن بهره‌مند می‌شوند.

به گزارش پایگاه خبری ترشیزخوان؛ ظهر امروز در نخستین روز از هفته‌ی دولت جلسه خبری فرماندار شهرستان کاشمر با اصحاب رسانه در سالن همایش‌های‌ فرمانداری برگزار شد.

مسلم ساقی در این جلسه‌ی خبری که مدیران و رؤسای نهادها و ادارات هم حضور داشتند  از افتتاح  ۵۴ پروژه با هزینه‌کرد  ۳۰ میلیارد و ۱۶۷ میلیون تومان خبر داد و گفت: از این تعداد  ۲۶ پروژه با هزینه‌ پنج میلیارد و ۶۶۱ میلیون تومان مربوط به مناطق روستایی است.

فرماندار کاشمر با بیان اینکه  ۲۸ پروژه با هزینه‌  ۲۴ میلیارد و ۴۹۸ میلیون تومان مربوط به نقاط شهری است گفت: با بهره‌برداری از این طرح‌ها ۱۵۰ هزار نفر از مزایای آن بهره‌مند می‌شوند.

ساقی با اشاره به افتتاح پروژه‌های آموزش و پرورش، شهرداری و  حوزه آب و فاضلاب در هفته‌ی جاری از مشارکت خیرین در این پروژه‌ها  قدردانی کرد که در کنار تخصیص اعتبارات دولتی نهادهای مربوطه را همراهی کردند.

وی در ادامه جلسه در خصوص وضعیت کرونایی شهرستان گفت:  از آغاز شیوع این ویروس منحوس تا کنون ۳۵ جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا در سطح شهرستان با حضور کارشناسان و متخصصین حوزه بهداشت و درمان برگزار کردیم که خوشبختانه نتایج خوبی داشته است.

فرماندار کاشمر افزود: شهرستان ما در حوزه تعداد بستری‌شدگان نسبت به جمعیت در دانشگاه علوم پزشکی مشهد دارای کمترین میزان بستری است و در حال حاضر ۱۸ نفر در بخش عفونی بیمارستان شهید مدرس کاشمر بستری هستند.

وی از همراهی و کمک‌های مردمی و خیرین در راستای ضدعفونی معابر، توزیع اقلام بهداشتی و بسته‌های معیشتی در سطح شهرستان تشکر کرد و گفت: خوشبختانه با راه‌اندازی پویش‌های مردمی و تلاش‌های نهادهای حمایتی و خیرین شاهد تولید و توزیع ماسک و بسته‌های معیشتی در قالب کمک‌های مؤمنانه بودیم.

ساقی افزود: در این مدت یازده هزار لیتر هندرآب، دو هزار لیتر الکل سفید و ۲۵ هزار ماسک سه لایه توسط داروخانه‌ها جذب و در شهرستان توزیع‌شده است.

فرماندار کاشمر بر تدوین برنامه‌های کوتاه‌مدت و بلندمدت از سوی مدیران در حوزه کاری‌شان تأکید کرد و یادآور شد: چنانچه مدیران برنامه محور باشند، قطعاً دچار روزمرگی نخواهند شد و همواره در راستای تحقق برنامه‌ها و اهداف تلاش مضاعف خواهند داشت.

انتهای پیام/