روستای «گندم‌بر» تنها روستایی است که مشکل اینترنت دارد/ بزودی با همکاری اداره مخابرات رفع مشکل می‌شود
روستای «گندم‌بر» تنها روستایی است که مشکل اینترنت دارد/ بزودی با همکاری اداره مخابرات رفع مشکل می‌شود
مدیر آموزش و پرورش کاشمر گفت: برای بهبود وضعیت اینترنت روستاها جلساتی با اداره مخابرات برگزار شده و فقط در روستای "گندم ‌بر" با مشکل اینترنت مواجه‌ایم که امیدواریم به زودی اقدامات لازم انجام شود.

به گزارش ترسیزخوان؛ به نقل از روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش کاشمر علی طاهریان روز چهارشنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان که در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد با بیان اینکه شیوع ویروس کرونا دغدغه‌های خاصی را برای حوزه آموزش و پرورش ایجاد کرده و امسال شرایط متفاوتی را در این حوزه تجربه می کنیم افزود: برنامه درسی تمام مدارس مشخص شده و منطبق با شرایط ارائه می‌گردد،

طاهریان افزود: همچنین ذخیره لازم برای وسایل و تجهیزات مورد نیاز بهداشتی صورت گرفته و به میزان لازم نیز ماسک برای مدارس پیش‌بینی شده است.

وی با اشاره به ارائه آموزشهای درسی در بستر فضای مجازی ادامه داد: برای بهبود وضعیت اینترنت روستاها جلساتی با اداره مخابرات برگزار شده و فقط در روستای “گندم ‌بر” با مشکل اینترنت مواجهیم که امیدواریم به زودی اقدامات لازم صورت گیرد.

مدیر آموزش و پرورش کاشمر گفت: با توجه به نگرانی‌های اولیا نسبت به فرزندان خود در پایه اول ابتدایی از همه مسوولان انتظار داریم بیشتر از سال‌های گذشته نسبت به فضاسازی و نصب بنر و تبریک بازگشایی مدارس اقدام کنند.

وی با بیان اینکه به دلیل شیوع ویروس کرونا امسال وضعیت خاصی پیش آمده است،و خود اولیا باید برای تأمین سرویس مدرسه فرزندانشان اقدام ‌کنند افزود: در این خصوص لیست سرویس‌هایی که به تائید حمل‌ و نقل شهرداری رسیده به مدارس اعلام می‌شود.

علی طاهریان با اشاره به بدهی ۳۴ مدرسه این شهرستان به اداره آب و فاضلاب یادآور شد: گرچه مدارس بدهی‌هایی به اداره آب و فاضلاب شهرستان دارند اما باید دو  زمین چمن‌ مجموعه های ورزشی  ۱۳ آبان و ۲۲ بهمن مورد استفاده ۳۳ هزار دانش‌آموز حفظ شود.

انتهای پیام/