زندگینامه شهید مهدی باقری نگاشته شد
زندگینامه شهید مهدی باقری نگاشته شد
نویسنده نوجوان دفاع مقدس از نگاشتن کتاب زندگینامه شهید باقری با همکاری فرهنگسرای دفاع مقدس خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری ترشیزخوان:مجتبی صاحب زمانی خبرنگار فعال و نویسنده نوجوان کتاب های دفاع مقدس به خبرنگار پانا گفت: از فروردین ماه سال ۹۸ فعالیت خود را در نوشتن زندگینامه شهید دانش آموز مهدی باقری آغاز کردم و تقریبا در ماه گذشته تمام شد و در مراحل چاپ قرار گرفت.
وی افزود: حس کنجکاوی من زمانی فعال شد که خاطره زیبایی از این شهید بزرگوار را شنیدم که باعث قدم زدنم در این راه پر از سعادت و خوشبختی شد و به خود می بالم که خداوند مرا در مسیر ایثار و شهادت قرار داد.
وی گفت: لحظاتی که قلم بر دست داشتم دیگر خود را از یاد می بردم و در شخصیت های کتاب غرق می شدنم و احساسات آنها را با تمام وجودم درک می کردم به طوری که خارج شدن از دنیای خیالی ذهنم بسیار مشکل بود.
نویسنده نوجوان کاشمر گفت: آنقدر نویسندگان غرق نوشته هایشان می شوند که با نوشتن خاطره های دردآور و طنز کتاب ناخداگاه می خندند و گریه می کنند به طوری که حس می کنند خودشان در آنجا در حال زندگی هستند و این مسئله قدرت ذهن انسان ها را به ما نشان می دهد.
صاحب زمانی تاکید کرد: شغل نویسندگی هم شیرین و هم دردناک است که بستگی به موضوع کتابتان می‌شود، اگر نویسنده می خواهد لحظات زندگی شهید یا…را درک کنند نخست باید خود آنها را تجربه کند.
وی افزود: همه نویسندگان نمی توانند در موضوعات مختلف دست به قلم بشوند چرا که برای نوشتن برای موضوعات باید به ذهنمان نگاه کنید به طور مثال هر کس نمی تواند در قالب های علمی و تخیلی بنویسد چراکه باید فرد بسیار خیال پرداز ، باهوش و علمی باشد.
وی گفت: از پدر و مادرم و همچنین از خانم نجمه صاحب زمانی نویسنده ماهر و با تجربه دفاع مقدس من را در این را پر پیج و خم یاری کردند و هیچ زمانی از کمک کردن به من غافل نشدند صمیمانه تشکر و قدردانی می کنم.
صاحب زمانی تصریح کرد: از دانش آموزان خواهشمندم در این دوران شیوع کرونا از مطالعه کتاب های دفاع مقدس فراموش نکنند و شهیدان را الگو زندگی خود قرار دهند.

  • نویسنده : مجتبی صاحب زمانی