آمریکا غیر قابل اعتماد و ارتباط است
آمریکا غیر قابل اعتماد و ارتباط است
یک عضو کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: معتقدم آمریکا غیر قابل اعتماد و غیر قابل ارتباط است البته تا زمانی که این سیاست فعلی و خوی استکباری خود را دنبال کند.

به گزارش پایگاه خبری ترشیزخوان؛ حجت الاسلام جواد نیک بین درباره تاثیر نتیجه انتخابات آمریکا بر ایران اظهار داشت: در سیاست های کلی آمریکا نسبت به ایران و کشورهای استقلال طلب و عزت خواه جهان هیچ تغییری ایجاد نمی شود، چه جو بایدن باشد، چه ترامپ باشد، چه کلینتون یا بوش باشد. هیچ تفاوتی در این سیاست هالی کلی ایجاد نخواهد شد.

وی افزود: ما با آمریکا به دلیل این سیاست ها و این خوی استکباری مشکل داریم ولی در ذات با کشوری مانند آمریکا و انگلیس مشکلی نداریم بلکه این خوی استکباری آن ها مشکل ما است، اگر این خوی استکباری نباشد حتما با آمریکا رابطه برقرار خواهد شد البته مشروط بر اینکه خوی استکباری و استعماری آمریکا را شاهد نباشیم که البته این موضوع فرض محال است.

نماینده مردم کاشمر در مجلس اظهار کرد: درست است برخی ها غرب زده هستند و علاقه دارند به هر شکل ممکن با آمریکا ارتباط برقرار کنند ولی مردم ما باید بدانند ما در این ۴۰ ساله نه یک بار بلکه بارها و بارها از آمریکا بی اعتمادی، نامردی، بی انصافی، کودتا، جنگ و فتنه علیه خود شاهد بودیم، انسان عاقل از یک سوراخ یک یا دوباره گزیده می شود ۴۰ بار گزیده نمی شود، بر همین اساس معتقدم آمریکا غیر قابل اعتماد و غیر قابل ارتباط است البته تا زمانی که این سیاست فعلی و خوی استکباری خود را دنبال کند.

نیک بین در پایان خطاب به مسئولین عنوان کرد: با آمدن جو بایدن خوراک دام در ایران ارزان نمی شود، به مسئولین ایرانی می گویم که با یک جو غیرت و همت روی پای خود بایستند نه اینکه به عصای لرزان کشورهای دیگر تکیه کنند، ما باید روی پای خود بایستیم، تا یک جو همت و غیرت ما موجب پیشرفت شود.

  • منبع خبر : خبرگزاری ایسنا