افزایش روحیه و نشاط دانش آموزان مهمترین وظیفه معاونین پرورشی است
افزایش روحیه و نشاط دانش آموزان مهمترین وظیفه معاونین پرورشی است
معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش کاشمر گفت: افزایش روحیه و نشاط دانش آموزان را مهمترین وظیفه معاونین پرورشی عنوان کرد.

به گزارش پایگاه خبری ترشیز خوان؛ حامد ناصری معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش کاشمر در گفتگو با خبرنگار پانا گفت: مهمترین وظیفه معاون پرورشی برنامه ریزی در جهت افزایش و ارتقای روحیه نشاط و سرزندگی در همه ابعاد روحی و روانی وجسمی دانش آموزان می باشد.

وی در ادامه گفت: با توجه به همین وظیفه اجرای برنامه های مختلف فرهنگی وهنری و ورزشی درجهت رشد دانش آموزان وظیفه ما است.

ناصری گفت: حوزه پرورشی یک حوزه بسیار وسیع و دارای برنامه های متنوع و گوناگون فرهنگی و هنری است و به نوعی اجرای صحیح و به موقع بسیاری از برنامه های آن می تواند تاثیرات بسیار زیادی در رشد وبالندگی فکری ومعنوی دانش آموزان داشته باشد.

ناصری همچنین در ادامه طرح جوانه ها که در کانون های فرهنگی تربیتی اجرا می شود، گفتمان های دینی جوان، طرح یاریگران زندگی که در حوزه مشاوره وسلامت است، طرح های کتابخوانی مانند جشنواره دانایی و توانایی و المپیادهای ورزشی در حوزه تربیت بدنی را از طرح های ضروری و لازم این حوزه دانست.

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش کاشمر گفت: توصیه من به دانش آموزان اول توجه لازم به اندیشه های ناب اسلامی و دستورات انسان ساز دین مبین است، بعد هدف گذاری صحیح و مبتنی بر شناخت استعدادهای خودشان و برنامه ریزی و تلاش جهت رسیدن به این هدف می باشد. دانش آموزان فعلی، آینده سازان کشور مقتدر وعزیز ایران هستند. باید روح و روان خودشان را بسازند و سعی و تلاش شان را مضاعف کنند تا کشوری زیبا و در اوج پیشرفت و تکنولوژی داشته باشیم.

وی در رابطه با سطح انتظارات از معاونین پرورشی گفت: در درجه اول از همکاران عزیزم افزایش خودآگهی و معلومات در عرصه کار فرهنگی و هنری جهت ارائه به دانش آموزان عزیز است. ما باید به روز و مسلح علمی کامل برای ارائه خدمت باشیم. بعدازآن هم درخواست دارم همانطور که تا کنون بوده، در انجام امور خدا را مدنظر داشته باشند وبرای رضایت او از هر گونه تلاش وکوشش درجهت تعلیم وتربیت دریغ نورزند.