مراسم تکریم و معارفه معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش کاشمر
مراسم تکریم و معارفه معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش کاشمر
آئین تکریم و معارفه معاون پرورشی و تربیت بدنی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان کاشمر با حضور مدیر آموزش و پرورش شهرستان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری ترشیزخوان؛ مراسم تکریم و معارفه معاونت پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش کاشمر با حضور تعدادی از همکاران اداری و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در محل نمازخانه اداره برگزار شد.

در این جلسه علی طاهریان مدیر آموزش و پرورش کاشمر ، در سخنانی ضمن تقدیروتشکر از خدمات ،اهتمام و تلاش های صادقانه حسن رمضانی معاون سابق در پیشبرد اولویت های فرهنگی و پرورشی و تبریک به حامد ناصری معاون جدید پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش کاشمر،آموزش و پرورش را به عنوان شاخص ترین نهاد تعلیم و تربیت در کشور برشمرد که به صورت مستقیم با دانش آموزان در تماس است و تربیت دینی و اعتقادی دانش آموزان را برعهده دارد.

وی بیان داشت : تدوین و اجرایی برنامه ها و فعالیت های پرورشی و فرهنگی با مشارکت مدیران ، کارشناسان ، معلمان و مربیان متناسب با ویژگی ها و توانایی های دانش آموزان پی گرفته شود .

طاهریان گفت : برنامه ریزی ، سازماندهی ، هماهنگی و هدایت برنامه ها و فعالیت های پرورشی و فرهنگی مبتنی بر توسعه و ترویج فرهنگ غنی اسلام و اعتلای معارف اهل بیت (ع) صورت گرفته است .

در این مراسم حسن رمضانی از کمک وهمراهی تمامی همکاران در مدت تصدیش درپست معاونت پرورشی تقدیر وتشکر نمود وحامد ناصری نیز در سخنانی همراهی وهمکاری واستفاده از تجربیات همکارانش را در جهت ارتقاء ونیل به اهداف تحول بنیادین آموزش وپرروش خواستار شد