۱۴۵ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در کاشمر بستری هستند
۱۴۵ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در کاشمر بستری هستند
فرماندار کاشمر گفت: به رغم تلاش مدیریت و کارکنان بهداشت و درمان شاهد افزایش تعداد بیماران بستری شده در بیمارستان شهید مدرس کاشمر هستیم و درحال حاضر ۱۴۵ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در بیمارستان های کاشمر بستری هستند.

به گزارش پایگاه خبری ترشیزخوان؛ مسلم ساقی روز دوشنبه در حاشیه بازدید از بیمارستان حضرت ابوالفضل (ع) کاشمر که پس از تکمیل ظرفیت بیمارستان شهید مدرس این شهر به بیماران کرونایی اختصاص یافته افزود: با توجه به روند رو به افزایش مبتلایان به کووید ۱۹ و پر شدن تخت‌های بیمارستان شهید مدرس بخش‌ جراحی مردان بیمارستان حضرت ابوالفضل (ع) برای ارائه خدمات و بستری بیماران کرونایی تجهیز شده است.
وی با بیان اینکه در حال حاضر از شهرستانهای همجوار نیز بیماران مبتلا به کووید ۱۹ در بیمارستان شهید مدرس بستری هستند خواستار تجهیز وارائه خدمات به بیماران کرونایی در بیمارستان خاتم الانبیا (ص) شهرستان خلیل آباد شد.

فرماندار کاشمر این شهرستان را جزو شهرستانهای بحرانی اعلام کرد و ادامه داد: محدودیتهای کرونایی از روز چهارشنبه به مدت ۱۰ روز در گروههای شغلی ۲، سه و چهار اجرا خواهد شد.

وی گفت: گروههای هفت گانه بازرسی به صورت روزانه نحوه اجرای پروتکل های بهداشتی در اماکن عمومی و بانکها را بررسی و کمبودها و نارساییهای موجود را به مدیر مجموعه تذکر می دهند.
ساقی از شهروندان خواست با رعایت پروتکل های بهداشتی، پرهیز از حضور در جمع های خانوادگی و سفرهای غیر ضروری در کنترل بیماری کرونا و عادی شدن شرایط شهرستان، ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا و کادر بهداشت و درمان را یاری نمایند.

کاشمر در ۲۲۸ کیلومتری مشهد قرار دارد.

بر اساس آخرین امار رسمی تاکنون ۶۲۸ هزار و ۷۸۰ نفر در ایران به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت ۴۴۰ نفر از بیماران مبتلا به کووید ۱۹ در ۲۴ ساعت گذشته، تعداد جان باختگان این بیماری در کشور به ۳۵ هزار و ۷۳۸ نفر رسیده است.

همچنین تاکنون ۴۹۱ هزار و ۲۴۷ نفر از بیماران، بهبود یافته یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند.

  • منبع خبر : خبرگزاری ایرنا