جنگ امروز ما نبرد علمی، معنوی و فرهنگی است/ دشمنان از اربعین می‌ترسند
جنگ امروز ما نبرد علمی، معنوی و فرهنگی است/ دشمنان از اربعین می‌ترسند
امام جمعه کاشمر در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح با اشاره به اهمیت اربعین گفت: جنگ امروز ما نبرد علمی، معنوی و فرهنگی است و به حول و قوه الهی و با حفظ و تقویت اتحاد، پیروز این میدان هستیم.

به گزارش ترشیز خوان؛ امروز همزمان با پنجمین روز از هفته دفاع مقدس که با عنوان دفاع همه جانبه، پشتیبانی مردمی و اصناف نامگذاری شده مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح با حضور امام جمعه، فرماندار، فرمانده سپاه و دیگر مسئولین کاشمر در محل آموزش و پرورش شهرستان برگزار شد.

در این مراسم باشکوه که بسیجیان دانش آموز هم حضور داشتند حجت‌الاسلام جواد طاهری اظهار داشت: اتحاد و یکپارچگی و چنگ زدن به ریسمان الهی مهمترین رمز پیروزی رزمندگان ما در هشت سال دفاع مقدس بود.

امام جمعه شهرستان کاشمر گفت: رزمندگان ما به عشق و توسل به اباعبدالله الحسین (ع) در برابر تلخی ها و سختی های جنگ مقاومت می‌کردند.

وی با اشاره به اهمیت اربعین بیان داشت: نخ تسبیح این اجتماع بزرگ، حب الحسین (ع) است و همین عشق و علاقه است باعث اتحاد و کنارگذاشتن اختلافات می‌شود.

حجت‌الاسلام طاهری با بیان اینکه دشمنان اسلام از اربعین ترس دارند یادآور شد: جنگ امروز ما نبرد علمی و نبرد معنوی و فرهنگی است و به حول و قوه الهی و با حفظ و تقویت اتحاد و همدلی، پیروز این میدان هستیم.