۱۱۰کیلومتر جاده انابد تا کال سبز خط‌کشی شد/ بار ترافیکی جاده ترانزیتی است سرعت مطمئنه رعایت شود
۱۱۰کیلومتر جاده انابد تا کال سبز خط‌کشی شد/ بار ترافیکی جاده ترانزیتی است سرعت مطمئنه رعایت شود
فرمانده پلیس راه شهرستان بردسکن از خط‌کشی بیش از ۱۱۰ کیلومتر جاده انابد تا کال سبز خبر داد و گفت: بار ترافیکی جاده انابد به طبس، ترانزیتی است و ضروری است که شهروندان هنگام عبور از این جاده حتما با سرعت مطمئنه رانندگی کنند.

سرهنگ محمد چرمگی در گفت‌و‌گو با ترشیز خوان؛ از خط‌کشی۱۱۰کیلومتر جاده انابد تا کال سبز با پیگیری پلیس راه خبر داد و گفت: این اقدام با هدف کاهش تصادفات در این جاده انجام شده است.

فرمانده پلیس راه شهرستان بردسکن  که برای تامین امنیت زائرین کاروان‌های پیاده امامزاده سید هاشم شهر انابد در محور انابد به درونه و محل حرکت این کاروان‌ها در محدوده پیچ بهار آباد حضور پیدا کرده بود به تصادف دو هفته گذشته که باعث جان باختن ۲ نفر در این محدوده شد اشاره کرد و بیان داشت:  یکی از عوامل مؤثر در آن تصادف کم‌رنگ بودن یا نداشتن خط وسط جاده بود.

وی در این خصوص با تشکر از دادستان شهرستان بردسکن گفت: ما در مجموعه پلیس راه بردسکن این موضوع را از دادستانی شهرستان پیگیری کردیم و با ورود دادستان  و دستور مدیرکل راهداری، هفته گذشته بیش‌از ۱۱۰ کیلومتر جاده انابد تا کال سبز خط‌کشی شد.

چرمگی بار ترافیکی جاده انابد به طبس را بار ترافیکی جاده ترانزیتی دانست و از شهروندان خواست هنگام عبور از این جاده حتما با سرعت مطمئنه رانندگی کنند.

وی همچنین به تصادف گوسفندان با خودروها اشاره کرد و با هشدار به دامداران و شتران تأکید و توصیه کرد: سعی کنند در شب ها و هنگامی که دید کافی وجود ندارد گوسفند را از عرض جاده عبور ندهند.

فرمانده پلیس راه شهرستان بردسکن همچنین از شتر داران خواست شتر های خود را بدون ساربان در اطراف جاده ها رها نکنند چرا که در بسیاری از موارد تصادف خوردوها با گوسفندان یا شترها به نسبت سهم تقصیر به چوپانان و شتر داران نیز داده می‌شود.

خبرنگار: مهدی غروی