۶۳ فقره سرقت در کاشمر رمزگشایی شد
۶۳ فقره سرقت در کاشمر رمزگشایی شد
فرمانده انتظامی شهرستان کاشمر از رمزگشایی ۶۳ فقره سرقت خبر داد و گفت: پليس همواره در جهت تامين امنيت در کنار شهروندان است و عبور از خط قرمز پليس را با قاطعيت برابر قانون پاسخ می دهد.

سرهنگ حسین احمدی در گفتگو با ترشیز خوان؛ از دستگیری ۶ متهم به سرقت، ۵ مالخر و کشف ۶۳ فقره سرقت در شهرستان کاشمر خبر داد.

فرمانده انتظامی شهرستان کاشمر در تشریح این خبر گفت:  در پي گزارش چند فقره سرقت قطعات و لوازم داخل خودرو و وسايل و تجهيزات ساختمان هاي ناتمام در سطح شهرستان کاشمر، پی گیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با انجام تحقیقات گسترده میدانی و با اشراف اطلاعاتي ۶ متهم را در این زمینه شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی آن ها را در يك عمليات ضربتي دستگیر كردند.

احمدی بیان داشت: با وجود این که متهمان دستگیرشده ابتدا منکر هرگونه جرمی بودند پس از تحقیقات به عمل آمده توسط پلیس و در مواجهه با مستندات موجود به ۶۳ فقره سرقت شامل سرقت خودرو، قطعات و لوازم داخل خودرو، آهن آلات، درب و پنجره و وسايل بنايي در سطح شهرستان کاشمر اعتراف و ۵ مالخر را نیز در اين زمينه معرفي کردند.

فرمانده انتظامي شهرستان کاشمر خاطرنشان کرد: تحقیقات در این زمینه ادامه دارد.

وی بیان داشت: نقاط کور برای پارک کردن خودرو مناسب نیست، بالا بردن ضريب ايمني خودروها و يا نصب تجهيزات بازدارنده تا حد زيادي باعث مي‌شود تا سارقان از سرقت وسايل و تجهيزات ساختماني چشم‌پوشي كنند.

احمدی در پایان تاکید کرد پليس همواره در جهت تامين امنيت و ايجاد آرامش در کنار شهروندان بوده و هرگونه ناهنجاري و عبور از خط قرمز پليس را با قاطعيت به هنجارشکنان و سارقان برابر قانون پاسخ مي دهد.

انتهای پیام/