تلاشهای ماندگار دکتر رام شهردار سرعین ستودنی است
تلاشهای ماندگار دکتر رام شهردار سرعین ستودنی است
شهرداری سرعین با بهره‌گیری از تجربیات گذشته، نظرات شهروندان و کارشناسان مربوطه، برنامه‌ریزی مدونی را در سال جدید برای ایجاد توسعه عمرانی بیش از بیش و همچنین ایجاد نشاط در شهر و شهروندان در نظر گرفته است.

به گزارش پایگاه خبری ترشیز خوان؛ به نقل از پایگاه خبری تایماز نیوز، توزیع عادلانه خدمات به عنوان یکی از برنامه های محوری دکتر رام شهردار سرعین با حمایت و همراهی اعضای محترم دوره ششم شورای شهر؛ مورد توجه قرار گرفته و باعث شده طرح های متعددی به مرحله اجرا در آید.
در همین راستا؛ با اشاره به مطالبات چندین ساله شهروندان سرعین برای آغاز عملیات اجرایی خیابان عارف «شامل زیرسازی، جدولگذاری و آسفالت» که از شریان‌های اصلی بافت سنتی شهر می باشد شهرداری اقدامات عملی خود را آغاز کرده است.
دکتر صاحبعلی رام شهردار سرعین در این خصوص گفت: از ابتدای آغاز به کار دوره جدید مدیریتی با همکاری شورای اسلامی شهر نسبت به شناسایی و اولویت‌بندی عوامل مؤثر در توسعه همه جانبه شهر، زیباسازی و همچنین ایجاد شادابی و نشاط برای شهر و شهروندان اقدام کرده است.
وی با اشاره به اقدامات فراوان مدیریت شهری در هشت ماهه گذشته با وجود مشکلات اقتصادی و مالی افزود: به منظور تسهیل در رفت و آمد شهروندان و گردشگران پروژه خیابان عارف را با جدیت آغاز و سعی خواهیم کرد در سریعترین زمان ممکن به بهره برداری برسانیم.
وی افزود: عملیات اجرایی خیابان های جام جم و فن آوران هم که مسیر اصلی چندین اداره از جمله اداره آموزش فنی و حرفه ای، تبلیغات اسلامی، صمت، دارالقران و مدرسه شهید محرمی می‌باشد شروع شده است.
وی گفت این پروژه ها بطول ششصد متر و با اعتبار اولیه سی میلیارد ریال است و مسیر اصلی میدان عارف تا تقاطع کمربندی که بافت سنتی شهر و محلات عارف، عبدی آباد، آرامستان رضوان و تپه باستانی آناهیتا هم در این مسیر است.
شهردار سرعین با تاکید بر زیباسازی محیط شهر به عنوان یکی از عوامل مؤثر در ایجاد نشاط شهری، خاطرنشان کرد: ارتقای کیفیت معابر در بسیاری از نقاط شهر، نصب و رنگ‌آمیزی پایه و تابلوهای شناسایی معابر و بسیاری از ادوات قابل رنگ‌آمیزی و احیا، اجرای جداول رفوژهای میانی بلوار و حاشیه بلوارها، نصب و تعمیر پایه چراغ‌های روشنایی در میادین و بوستان‌ها، ساخت و نصب المان‌های مختلف و آذین‌بندی شهر، حذف موارد زائد از جلوه بصری شهر، باز پیرایی بوستان‌ها و نصب نیمکت‌ها و وسایل جدید بازی کودکان، کاشت وسیع و مستمر درختچه و گل‌های فصلی و پاکسازی منظم و مداوم شهر از نخاله‌ها از دیگر اقدامات شهرداری سرعین در این مدت بوده است.
رام اضافه کرد: در طراحی شهری و اجرای کلیه برنامه‌ها و عملیات‌های اجرایی از ایده و طرح‌های خلاقانه کارشناسان و شهروندان استفاده می شود.
وی گفت: شهرداری سرعین با بهره‌گیری از تجربیات گذشته، نظرات شهروندان و کارشناسان مربوطه، برنامه‌ریزی مدونی را در سال جدید برای ایجاد توسعه عمرانی بیش از بیش و همچنین ایجاد نشاط در شهر و شهروندان در نظر گرفته است و امیدواریم با همکاری دستگاه‌های مختلف و اجرای دقیق و کامل طرح، در نشاط‌بخشی به کالبد شهر قدم مؤثری برداریم.
هممچنین برای نظرسنجی از میزان رضایتمندی شهروندان سرعین با تعدادی از آنها گفت وگو کردیم.
اکبر که ساکن شهر و در هسته مرکزی شهر سرعین سوپرمارکت دارد، می گوید: من بیش از ۴۰ سال است که ساکن سرعین هستم و در این سال ها شاهد فعالیت مدیران مختلف بوده ام.
وی در خصوص پروژه خیابان عارف بیان داشت: این پروژه اقدامی بسیار ارزنده برای اهالی سرعین بوده و باید از این بابت که شهرداری برای شهروندان دغدغه دارد، دست مریزاد گفت.
یکی دیگر از شهروندان هم گفت: شهردار سرعین همیشه برای بررسی وضعیت خدمت رسانی به محلات و معابر مراجعه می کنند که این مایه مباهات شهروندان است.
او تاکید کرد با اقدامات ارزنده شهرداری سرعین، اعتماد خوبی میان شهروندان با شهرداری به وجود آمده است.