حدود ۴۵۰ پروژه عمرانی در سطح استان داریم/ از ابتدای سال، ۵۳ مناقصه جدید جهت احداث و یا تکمیل پروژه های غیر فعال برگزار کردیم
حدود ۴۵۰ پروژه عمرانی در سطح استان داریم/ از ابتدای سال، ۵۳ مناقصه جدید جهت احداث و یا تکمیل پروژه های غیر فعال برگزار کردیم
مدیر کل ورزش و جوانان خوزستان گفت: حدود 450 پروژه عمرانی در سطح استان داریم که از ابتدای سال، 53 مناقصه جدید جهت احداث و یا تکمیل پروژه های غیر فعال برگزار کردیم.

به گزارش پایگاه خبری ترشیز خوان؛ به نقل از هنرقلم، حمید بنی تمیم در چهارمین روز از نمایشگاه هفته دولت که در اهواز برگزار شد اظهار داشت: ۴۵۰ پروژه نیمه تمام از دوره قبل مانده بود که به علل مختلف اعم از مشکلات مالکیتی و اعتباراتی نیمه تمام مانده بود.

این مقام مسئول گفت: وجود این پروژه ها از دوره گذشته یک‌نقطه قوت است و موظف هستیم پروژه های قدیمی را به سرانجام برسانیم.

وی بیان کرد: ۵۳ پروژه از این تعداد این ۴۵۰ پروژه اجرایی شد و اکثر پروژه ها را فعال کرده ایم و امروز هم بصورت وبینار ۱۳ پروژه دیگر را افتتاح کردیم .

بنی تمیم اظهار کرد : احداث ۱۳ زمین چمن مصنوعی رو باز و یک‌ پارک روباز در شهرستان آغاجاری از جمله این پروژه ها بوده اند ‌.

مدیر کل ورزش و جوانان خوزستان گفت: در بخش ورزش جوانان جای کار بسیار زیاد است .

بنی تمیم گفت: کارهای خوبی در حوزه ورزش انجام شده و برای سال ۱۴۰۱ هم هدف گذاری برای آموزش ، استعداد یابی و‌ کسب‌مدال کرده ایم‌.

این مقام مسئول در خصوص ورزش بانوان گفت: یکی‌ از موضوعات مورد توجه ما پرداخت سهم ورزش بانوان بوده که سرجمع اعتبارات آن ابلاغ شده است و ۳۰ درصد اعتبارات طبق قانون به ورزش بانوان اختصاص می یابد .

بنی تمیم آمار ورزشکاران را ۱۵۱ هزار و ۶۳۴ نفر اعلام کرد که بیش از ۴۸ هزار نفر آن را بانوان تشکیل می دهند.

وی‌خاطرنشان کرد: بانوان در رقابتهای ملی و‌ بین‌ المللی مدالهای زیادی کسب کردند و مایه افتخار کشور هستند.