جشن بادبادک‌ها در کاشمر برگزار شد
جشن بادبادک‌ها در کاشمر برگزار شد
جشن بادبادک ها با حضور بیش از ۴۰۰ کودک دختر و پسر در شهرستان کاشمر برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری ترشیز خوان؛  همزمان با فرارسیدن هفته ملی کودک، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با همکاری اداره ورزش و جوانان در محل چمن مجموعه ورزشی انقلاب اقدام به برگزاری جشن بادبادک‌ها کرد.

در همین راستا مهدی اسحاقی، مدیر کانون پرورش فکری و سرپرست برگزاری این برنامه، اظهار داشت: با توجه به اینکه شعار امسال هفته ملی کودک «حال خوش کودکی، رنگ خوش زندگی» بود تمام تلاشمان را بر آن داشتیم تا یک روز را به بازی و نشاط کودکان اختصاص دهیم چرا که بدیهی است نشاط کودکان مساوی است با تزریق نشاط به جریان زندگی. بر همین اساس بعد از برنامه ریزی های صورت گرفته مقرر شد روز نوزدهم مهرماه میزبان این جشن باشیم.

وی با اشاره به مشارکت بیش از ۴۰۰ کودک دختر و پسر در جشن بادبادک‌ها، تصریح نمود: در این جشن که با رویکرد بازی و نشاط کودکان برپا گردید، کودکان مقاطع پیش دبستانی و دوره اول ابتدایی حضور داشتند. جنگ شادی، آشنایی با کمک های اورژانس و آتش نشانی، بازی عروسک‌ها، طناب کشی و اهتزار بادبادک‌ها بخش‌های مختلف جشن امسال را تشکیل داد. ضمن اینکه در پایان از کودکانی که بادبادک‌های دست ساز آماده کرده بودند با اهدای جوایزی تقدیر شد.

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کاشمر در پایان خاطرنشان کرد: ریاست اداره ورزش و جوانان،  معاونت حوزه کودک دفتر امام جمعه، مشاور فرماندار در امور بانوان و خانواده، اداره آموزش و پرورش، اداره کتابخانه های عمومی، آتش نشانی و مرکز بهداشت و درمان در برپایی هر چه بهتر این برنامه ما را همراهی کردند.

  • منبع خبر : روابط عمومی اداره ورزش و جوانان کاشمر