تسهیلات ۱۰ میلیون توماني با کارمزد صفر درصد است
تسهیلات ۱۰ میلیون توماني با کارمزد صفر درصد است
مدیر امور شعب صندوق امداد ولایت استان اردبیل گفت: تمام وام‌های صندوق امداد ولايت برای خانواده‌هاي نيازمند و رفع مشكلات گروه‌های آسیب‌پذیر، تا سقف ۱۰ میلیون تومان صفر درصد است.

به گزارش پایگاه خبری ترشیز خوان به نقل از  تایماز نیوز، قدیر حسن‌زاده اظهار کرد: سال گذشته تسهیلات پرداخت شده صندوق امداد ولايت به تعداد ۶ هزار و ۱۳۳ فقره و به ارزش ۷۶ میلیارد تومان بوده است.

 

وی خاطرنشان کرد: این تسهیلات در قالب وجوه اداره شده و در حوزه اشتغال و خودکفایی، حمایتی، ودیعه مسکن، بهداشت و درمان، مسکن، فرهنگی و خیران امداد پرداخت شده است.

 

مدیر امور شعب صندوق امداد ولایت استان اردبیل ارائه خدمات الکترونیکی بانک را متنوع و در مسیر رضایت بخشی مشترکان اعلام کرد و افزود: در ایام کرونا کارت‌های بانکی مشترکان را که مهلت انقضای آنها رسیده بود تمدید کردیم تا بعد از کرونا در سریع‌ترین زمان با مراجعه به شعب دیجیتالی اين صندوق اقدام به تعویض کارت کنند.

 

حسن زاده بیان کرد: در این شعبه دیجیتالی، برای مشتریان خدمات متنوع نظیر صدور کارت المثنی، صدور کارت پرداخت اقساط، فعالسازی اینترنت بانک، مشاهده گردش حساب بانکی، اعلام مفقودی و افتتاح حساب بانکی به همراه سایر خدمات ارائه می‌شود.

 

وی تصریح کرد: ۲۱ اردیبهشت ماه شاهد برگزاری همایش قرض نیکو با هدف ترویج سنت نیکوی قرض الحسنه بودیم که به صورت کشوری برگزار شد تا مشارکت بیشتر خیران را در این حوزه شاهد باشیم.

 

مدیر امور شعب صندوق امداد ولایت استان اردبیل افزود: در ۱۴ اداره کمیته امداد در شهرهای مختلف استان اردبیل امکان صدور کارت وجود دارد و ما علاوه بر یک شعبه اصلی در اردبیل، در سایر شهرستان‌ها نیز در ادارات کمیته امداد از طریق رابط‌هاي صندوق به جامعه هدف این نهاد انقلابی ارائه خدمات می‌کنیم.

 

حسن زاده از خیران و مردم نوعدوست استان اردبیل خواست؛ در آستانه ۱۷ خرداد سالروز تاسیس این صندوق نسبت به سپرده‌گذاری اقدام کرده تا امکان پرداخت تسهیلات بیشتر فراهم آید.

 

اجرای طرح مسئولیت اجتماعی با همراهی خیران

 

مدیر امور شعب صندوق امداد ولایت استان اردبیل طرح‌های اجرایی صندوق را یادآور شد و بیان کرد: یکی از این طرح‌ها، وجوه اداره شده است که ما به هر فرد نیازمند تسهیلات ارائه می‌کنیم و سعی‌مان بر این است تا از طریق وجوه اداری و معرفی خیران، پرداخت تسهیلات را انجام دهیم.

 

حسن‌زاده با اشاره به طرح همیاری با مشارکت خیران گفت: در این طرح نیز به تناسب گردش مالی و با معرفی خیران، تسهیلات به افراد موردنظر پرداخت می‌شود.

 

وی از اجرای طرح مسئولیت اجتماعی با همراهی خیران و پرداخت تسهیلات برای نیازمندان خبر داد و اظهار کرد: در قالب طرح قرض نیکو نیز منابع بلاعوض از سوي خيران جذب صندوق می‌شود تا به ازای آن پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه را به گروه‌های نیازمند شاهد باشیم.

 

مدیر امور شعب صندوق امداد ولایت استان اردبیل در پایان تصریح کرد: این صندوق برای وام‌های تا مبلغ ۱۰ میلیون تومان تسهیلات را با نرخ صفر درصد حتی بدون کارمزد پرداخت می‌کند و برای بالای ۱۰ میلیون تومان تسهیلات سه درصد کارمزد آن هم برای یک بار دریافت می‌کنیم.

 

انتهای پیام

 

منبع خبر : پايگاه اطلاع‌رساني كميته امداد