بسیجیان برای خنثی کردن فتنه‌ها، بصیرت خود را تقویت کنند
بسیجیان برای خنثی کردن فتنه‌ها، بصیرت خود را تقویت کنند
امام جمعه شهرستان بردسکن با بیان اینکه بصیرت بالاتر از علم است و هیچ شرط و قیدی ندارد گفت: بسیجیان باید برای خنثی کردن فتنه های دشمن، بصیرت، اخلاق و معنویت خود را تقویت کنند.

به گزارش پایگاه خبری ترشیز خوان؛ حجت الاسلام علی اصغر امینی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته، ۵ آذر، ضمن گرامیداشت هفته بسیج گفت: ملت ایران علی‌ رغم همه مشکلات در همه صحنه ها به اثبات رسانده‌اند که بسیجی هستند و در مقابله با دشمنان کوتاه نخواهند آمد.

امام جمعه شهرستان بردسکن بیان داشت: بصیرت بالاتر از علم است و هیچ شرط و قیدی ندارد و در واقع ثمره خیلی از مسایل و فضائل، بصیرت است و امروز  لازمه شرط مقابله با دشمنان است.

وی افزود: بصیرت می تواند ما را پیروز میدان کند و می‌توان در میان همه غبارها و شبهات حق را پیدا کرد و یک بسیجی باید عالم به جایگاه حق باشد و بصیرت می تواند ما را در مواضع حق آگاه کند.

حجت‌الاسلام امینی با اشاره به اینکه در جبهه مقابله با دشمنان سه جهاد کبیر، اصغر و اکبر وجود دارد گفت: اگر در جهاد کبیر خودمان را مجهز به سلاح ایمان و اخلاص و اعتقادات کنیم پیروز میدان می شویم و در واقع جهاد کبیر راه مقابله با جنگ نرم دشمن است و در جهاد اصغر در دوران ۸ سال دفاع مقدس به نحو احسن با دشمنان مقابله کردیم و پیروز میدان شدیم و امروز در جهاد اکبر می توانیم با توسل به خدا و ائمه معصومین در برابر هوای نفش خود مقابله و اهداف دشمنان را نیز در این جهاد ناکام کنیم.

وی امیرالمؤمنین(ع) را اسوه جهاد و مقاومت دانست و گفت: جهاد اصغر به معنای مبارزه فیزیکی با دشمن، جهاد اکبر به معنای مبارزه معنوی با دشمن درون و جهاد کبیر به معنای مبارزه و مقاومت فرهنگی مقابل دشمن است که امیرالمؤمنین(ع) در همه این عرصه‌ها اسوه و الگو بود.

امام جمعه بردسکن یادآور شد: بسیجیان باید برای خنثی کردن فتنه های دشمن، بصیرت، اخلاق و معنویت خود را تقویت کنند.

خبرنگار: حوریه صادقی زیرک آباد