پزشک متقاضی برای همکاری در پلی‌کلینیک کاشمر نیست
پزشک متقاضی برای همکاری در پلی‌کلینیک کاشمر نیست
مدیر درمان تامین اجتماعی خراسان رضوی گفت: باوجود پیگیری‌های فراوان اما پزشک متقاضی برای همکاری در پلی‌کلینیک تامین اجتماعی کاشمر وجود ندارد.

به گزارش پایگاه خبری ترشیز خوان؛ دکتر علی رضازاده در  جریان بازدید از بخش‌های مختلف پلی‌کلینیک تامین اجتماعی کاشمر با بیان اینکه این پلی‌کلینیک یکی از پربیمارترین و فعال‌ترین مراکز در استان است، ابراز داشت: پلی کلینیک تامین اجتماعی کاشمر طی ۲ سال اخیر از درمانگاه تخصصی سطح ۲ ارتقا یافته است که در این مدت نیز  از نظر تشکیلاتی و ردیف‌های اداری و استخدامی هم افزایش ردیف داشته ایم.

وی با اذعان به اینکه هرچند با این ارتقا در رشته‌های مختلف تخصصی می‌توانیم به‌کارگیری نیرو داشته باشیم اما در کاشمر و سایر شهرها با کمبود پزشک متخصص مواجه هستیم، خاطر نشان کرد: اگرچه مجوز به‌کارگیری و جذب پزشک از جمله دندانپزشک و متخصص را داریم اما متاسفانه پزشک متقاضی برای همکاری در شهرستان وجود ندارد.

مدیر درمان تأمین اجتماعی خراسان رضوی با بیان اینکه برای توسعه فیزیکی پلی‌کلینیک کاشمر نیز برنامه‌هایی در دست انجام است و تلاش می‌شود بخشی از فضاهای فعلی به محوطه مقابل منتقل شود، یادآور شد: اگرچه در برخی درمانگاه‌های شهر مشهد دندانپزشک نداریم اما در کاشمر دندانپزشک و متخصصان با ما همکاری خوبی داشته‌اند.

وی با تاکید بر اینکه کاشمر شهرهای اطراف از جمله فیض‌آباد، کوهسرخ، بردسکن، خلیل‌آباد و چند شهر دیگر را هم پوشش می‌دهد، اما ظرفیت پلی‌کلینیک این شهر متناسب با تقاضا نیست و فضا باید توسعه یابد، اظهار داشت: شهر کاشمر بالغ‌ بر ۶۵ هزار، بردسکن ۳۳ هزار و خلیل‌آباد ۱۸ هزار بیمه شده دارد که تمام این افراد به همین پلی‌کلینیک مراجعه می‌کنند و عدم تناسب بین عرضه و تقاضا موجب بروز مشکلاتی شده است. از همین رو لازم است پلی‌کلینیک کاشمر از نظر توسعه بنای فیزیکی و به کارگیری پزشک تقویت شود.